neeen, volgende week donderdagMojobiker wrote:Merci hee. (Ps @ Streets: zit jij nu al in France?)
Mojo
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Die geniepigaard heeft vlug zijn dik wiel vooruit geduwd op de finish lijn !patje wrote:Mojo : 106
Mario : 107
En gij
Volgende keer zal er voor gereden worden.
Was super, de mooiste, de zwaarste en de meest technische in Belgique.
Was weer dik in orde, eindelijk terug biken met mijne ploegmaat.
Patje en Erik, chapeau manne !!! Dat doen der jullie nie veel na bij SIB.
- Mojobiker
- Mountainbiker
Volgens mij meet dat machien van rechts naar links, was vorige keer ook zo. Ik reed toen ook rechts. :) Maakt nie uit, we zijn toch samen over de meet gereden. En ik moet toegeven, technisch gezien, ligt de Gonzo een wiellengte voor op de Mojo.Dr.Gonzo wrote:Die geniepigaard heeft vlug zijn dik wiel vooruit geduwd op de finish lijn !patje wrote:Mojo : 106
Mario : 107
En gij
Volgende keer zal er voor gereden worden.![]()
![]()
![]()
Was super, de mooiste, de zwaarste en de meest technische in Belgique.
Was weer dik in orde, eindelijk terug biken met mijne ploegmaat.![]()
Patje en Erik, chapeau manne !!! Dat doen der jullie nie veel na bij SIB.
Vanwege Mojo ook nog eens nen chapeau aan Eric en Patje. 't Zijn beesten en dan jaar na jaar teruggaan, dat getuigt van ba**en.
Ook Kristof niet vergeten, die speelde ambulancier for a threehugger met gebroken rib. De boomwortels eisten hun tol.
Mojo
ikke 541, ook op't laatst verloren gereden met een paar herders, extra klim gedaan en dan ...miljaar da klopt hier niemeer, hup terug nor beneden....
enfin, ik heb uitgereden, daar ben ik blij voor
aan de 2 bevoorrading wa's effe 't licht uit, enfin, 't was donker ...
dafalganneke gevraagd tegen de nek- en rugpijn en massageken gekregen van nen verpleger daar, maar na 10 km was't weer van da... maar ja dan staat ge op 42 km van de 65, dus nie opgeven.
de benen hebben eigenlijk heel de tijd vrij goed gezeten, geen krampen, niks !
voor dergelijke raids is voorvering misschien toch de minimum
diene raven achterband heeft da eigenlijk heel goe gedaan, ik hoopte dat, maar heeft het ook bewezen.
enfin, proficiat on alleman en volgend jaar staan ik er terug
enfin, ik heb uitgereden, daar ben ik blij voor
aan de 2 bevoorrading wa's effe 't licht uit, enfin, 't was donker ...
dafalganneke gevraagd tegen de nek- en rugpijn en massageken gekregen van nen verpleger daar, maar na 10 km was't weer van da... maar ja dan staat ge op 42 km van de 65, dus nie opgeven.
de benen hebben eigenlijk heel de tijd vrij goed gezeten, geen krampen, niks !
voor dergelijke raids is voorvering misschien toch de minimum
diene raven achterband heeft da eigenlijk heel goe gedaan, ik hoopte dat, maar heeft het ook bewezen.
enfin, proficiat on alleman en volgend jaar staan ik er terug