Sven Nys en de Olympische spelen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

davidS wrote:misschien kan "niets meer posten" toegevoegd worden in de titel?

=D>
C-DALE
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg

Post by C-DALE »

Van mij mag Nys de OS winnen ... op z'n (omgebouwde) cyclobike.
Niet dat ik daar sta voor te springen.[-X
Maar mocht dat gebeuren, zou er alvast veel stof voor discussie en verontwaardiging zijn
De ogen van de reglementenmannekes zouden dan mss es open gaan, zouden ze wat minder discussieren en daarentegen wat meer presteren, beginnende met de achterpoortjes te dichten.

Ook heb ik het toch wat moeilijk met die 29" wielen, materiaalstand, ...
Wat is het volgende, een "koers"stuur??? :wink:

El Perro Diablo heeft wel een punt dat het parcour de doorslag moet geven, maar als dat dan zo niet is heb je daar als rijder wel niet veel aan, maw als dat parcour in Peking dat nu wel toelaat, dan heeft Filip en Roel en de andere die wel met "een" mtb rondrijden zowiezo een handicap op Nys. :(
LucVR
Mountainbiker
Location: Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

Post by LucVR »

Het staat hen vrij van ook met een crosser te rijden hé, als ze dat niet doen, hebben ze zelf voor die handicap gekozen.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

motorbiker wrote:We gaan het dus nog een tijdje met de titel "Sven Nys laat mountainbike droom vallen" moeten doen.
Achterhaald tot en met.
Maar de moderaters en "echte" bikers beslissen.
in deze topic is sinds begin Nys gevold... en aldus ook zijn mogelijke bslissingen werden tot vandaag hier gezet...
waarom dan 16.789 andere topics openen terwijl je hier hele paginas kan volgen?? en je mening bijpassen....
pure topicvervuiling krijg je dan... de beheerders nemen de juiste beslissing.
Gf biker
Mountainbiker

Sven Nys en de Olympische spelen

Post by Gf biker »

Voila nieuwe titel, :wink: allemaal content nu #-o :lol: :lol:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Een kinderhand is snel gevuld.
dank u.

Hup Svenneke, hup.
C-DALE
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg

Post by C-DALE »

Vind ik niet LucVr, t'is een wedstrijd MTB en dat rijd je met "een" mtb, niet met een crosser.
Staat hen natuurlijk vrij om dat te doen (zo zie je maar hoe inventief de Belgen wel zijn :wink: ), maar dat zou de reglementering juist moeten tegenhouden.
Kijk maar naar de heisa geweest met het werelduurrecord van Chris Boardman, die een bike met oa wasmachine onderdelen gebruikte.
Hebben daar ook de reglementering aangepast. :bounce:
abbath
Mountainbiker

Post by abbath »

correctie het was creame o bree die was wasmachine onderdelen gebruikte #-o
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

abbath wrote: creame o bree

:roll: Graeme Obree bedoelde zeker :wink:
LucVR
Mountainbiker
Location: Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

Post by LucVR »

C-DALE wrote:Vind ik niet LucVr, t'is een wedstrijd MTB en dat rijd je met "een" mtb, niet met een crosser.
Staat hen natuurlijk vrij om dat te doen (zo zie je maar hoe inventief de Belgen wel zijn :wink: ), maar dat zou de reglementering juist moeten tegenhouden.
Kijk maar naar de heisa geweest met het werelduurrecord van Chris Boardman, die een bike met oa wasmachine onderdelen gebruikte.
Hebben daar ook de reglementering aangepast. :bounce:
Je mag vinden wat je wil, maar de huidige reglementen zijn er en mogen dus door alle deelnemers naar believen gebruikt worden. Nys doet niet meer dan dat. Als anderen om wat voor redenen dan ook dat niet doen, en het zou hen een handicap opleveren (ik zeg wel degelijk "als"), dan hebben ze daar volledig zelf voor gekozen.
En heel de discussie over die wielmaat is extra belachelijk: voor een zogezegd 'echt' mtb wiel verwijst de 26" aanduiding naar de diameter van de velg, de 29" slaat echter vreemd genoeg op de diameter van het wiel incl. band. Nu moet je zelf maar eens een mtb wiel en een koerswiel (eventueel met een wat dikkere CX band) in je frame steken, je zal zien dat de totale diameters van beide nagenoeg gelijk zijn.
Last edited by LucVR on Thu 03 Jan 2008 17:06, edited 2 times in total.
Post Reply