Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC wrote:Is dat niet wat te plat voor jou Gunther, der is gene ene die bergop rijdt als ge gij. Wij zullen misschien naar Puivelde gaan maar ik prefereer eigenlijk Erpe Mere. Is wat meer heuvelachtig.
Alle tenminste als ze tegen dan mijne rug in orde krijgen
Ik hou wel van het waasland en de waaslandse bossen en natuurlijk ook van pittige klimmetjes mor wa dosseren hé . Wij zullen ook naar Puivelde gaan en ik prefereer dan eigenlijk Merchtem mor ja Puivelde is ook ne mooie tt heb hem vorig jaar ook gereden
Om wa uur vertrekken jullie ?? En zie da uwen rug in orde is he
En maandag iemand nor Zele
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja de Gunther kan der wat van
Kan goed rijden, heb ik ook al ondervonden
Als er iemand moest zin hebben om maandag nr Theux mee te gaan, laat iets weten hé...grtjs
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Merchtem zal zoals Londerzeel zijn vermoed ik, ik heb ook nog wel eens zin in een ritje in waaslandse bossenGun*666 wrote:
Ik hou wel van het waasland en de waaslandse bossen en natuurlijk ook van pittige klimmetjes mor wa dosseren hé . Wij zullen ook naar Puivelde gaan en ik prefereer dan eigenlijk Merchtem mor ja Puivelde is ook ne mooie tt heb hem vorig jaar ook gereden![]()
Om wa uur vertrekken jullie ?? En zie da uwen rug in orde is he
En maandag iemand nor Zele![]()
Voor Zele zal ik mijn madam eens zeer goed moeten soigneren om mee te kunnen
De Laagvlieger is bij de goeie ! Die gaat maandag een fantastische rit rijden ! Veel plezier hé man !
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Inderdaad ben weer bij de gelukkige, maandag Ardennes Trophy te La Reid gaan rijden. Zal weer duizend keer sterven,en duizend keer herleven (hopelijk
) Moeten jullie ook eens doen ze manne, zo is in de ardennen gaan biken 
- TimDC
- Mountainbiker
Veel geluk ginder, ik wou dat ik mee kon maar mijn kinderen verjaren maandag dus zal moeilijk gaan.laagvlieger wrote:Inderdaad ben weer bij de gelukkige, maandag Ardennes Trophy te La Reid gaan rijden. Zal weer duizend keer sterven,en duizend keer herleven (hopelijk) Moeten jullie ook eens doen ze manne, zo is in de ardennen gaan biken
Binnekort waarschijnlijk eens met flaming jakke naar Membre, ook zeer tof mtb gebied. In augustus gaan we mee doen aan de Houffa marathon, daar kijken we zeer zeker al naar uit.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Oei de planning is plotseling veranderd !
We gaan zaterdag naar Stekene, als we maar kunnen biken hé
Gun666 ... als ik maandag mee kan gaan naar Zele laat ik u nog iets weten hoor ... ik vrees er wel voor daar ik vermoed dat m'n madam al plannen heeft
kent ge da
Nog 1ne te gaan en 't is weer weekend ! Straks al een
om al in de mood te geraken 
We gaan zaterdag naar Stekene, als we maar kunnen biken hé
Gun666 ... als ik maandag mee kan gaan naar Zele laat ik u nog iets weten hoor ... ik vrees er wel voor daar ik vermoed dat m'n madam al plannen heeft
Nog 1ne te gaan en 't is weer weekend ! Straks al een
om al in de mood te geraken - flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Yoow ...
Gisteren was het een mooie tocht in Stekene, van bepijlingsproblemen hebben we niets ondervonden. Er was wel een enige verwarring daar de toertocht van Puivelde regelmatig eens met het parcours van Stekene samenviel, en er bijgevolg héél wat pijltjes hingen
.
Met 54km en veel bos was ik alleszins tevreden.
Waar gaan jullie volgende week rijden ? Waarschijnlijk zal het met Steenhuize voor ons op en rond de muur te doen zijn
Gisteren was het een mooie tocht in Stekene, van bepijlingsproblemen hebben we niets ondervonden. Er was wel een enige verwarring daar de toertocht van Puivelde regelmatig eens met het parcours van Stekene samenviel, en er bijgevolg héél wat pijltjes hingen
Met 54km en veel bos was ik alleszins tevreden.
Waar gaan jullie volgende week rijden ? Waarschijnlijk zal het met Steenhuize voor ons op en rond de muur te doen zijn