(Niet heel) Trage bikers rijden samen.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Maltje, rubber-12 en ik gaan morgen op verkenning rond de bewegwijzerde Grensparkroute, je komt dan ook een aantal stukken van de TT's rond Woensdrecht tegen. Wij vertrekken om 13.00 u aan het Ravenhof in Stabroek. Als dit voor u een goed alternatief is voor Herentals kan je meerijden. Groeten.
Jullie zijn wat te hoog gegrepen voor mijStrammerMax wrote:Maltje, rubber-12 en ik gaan morgen op verkenning rond de bewegwijzerde Grensparkroute, je komt dan ook een aantal stukken van de TT's rond Woensdrecht tegen. Wij vertrekken om 13.00 u aan het Ravenhof in Stabroek. Als dit voor u een goed alternatief is voor Herentals kan je meerijden. Groeten.
Kga morgen ineens ook nog ff langs Olen een excollega opzoeken.
Bedankt voor het aanbod
- rubber-12
- Mountainbiker
Strammermax is trager dan ik, maar doet wel lange afstanden.maltje wrote:Jullie zijn wat te hoog gegrepen voor mijStrammerMax wrote:Maltje, rubber-12 en ik gaan morgen op verkenning rond de bewegwijzerde Grensparkroute, je komt dan ook een aantal stukken van de TT's rond Woensdrecht tegen. Wij vertrekken om 13.00 u aan het Ravenhof in Stabroek. Als dit voor u een goed alternatief is voor Herentals kan je meerijden. Groeten.![]()
(een beetje mijn woorden wikken, anders is hij op zijn teen getrapt
Zijn tempo zal niet zoveel schelen met het jouwe.
Ons toertje vanmiddag is maar om op het gemak (voor toch zeker één van ons
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
rubber-12 (dit bedoelde hij eigenlijk) wrote:Strammermax is nog trager dan ik!
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Yes, lees hier!rubber-12 wrote:Zo weer terug.rubber-12 wrote:We gaan straks nog eens klappen.StrammerMax wrote:
Met momenten kon Strammermax niet meer klappen..
Maar t'was weer leuk en weer wat paadjes ontdekt.