bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Maar soit, ik ben dan gisteren begonnen aan de 80km. Na de eerste bevoorrading een stukske van 20km verkeerd gereden. Voor de rest dan de 60 gevolgd en zo had ik er ook 80 bij mekaar. De laatste 20 waren wel op het tandvlees.

Volgend jaar moeten we daar zeker eens met wat meer volk naartoe vind ik. Het is daar echt de moeite en je kan er 30, 45 , 60, 80, 100 of 120 rijden. Voor ieder wat wils dus.

Mojo
crash biker
Mountainbiker

TT's

Post by crash biker »

als afsluiter van de vakantie.....nobel initiatief......- woensdagavond 29/08...nog geïnteresseerden ?

http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... londerzeel

19/08 - Lebbeke.
tenzij ze de steengroeve van lebbeke aandoen

ik wist niet dat er een tocht gepland was?

Streets

Passeren toch over Vandorekensberg.... gele plakskes vanavond zien hangen....(niet die van de wandeltocht)
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Re: TT's

Post by Streets »

crash biker wrote:19/08 - Lebbeke.
tenzij ze de steengroeve van lebbeke aandoen

ik wist niet dat er een tocht gepland was?

Streets

Passeren toch over Vandorekensberg.... gele plakskes vanavond zien hangen....(niet die van de wandeltocht)
ik heb ze zelfs voor mijn deur zien hangen.
vandaar, das altijd het beetje een probleem in lebbeke, die trekken meestal de rechst mogelijke lijn naar Asse en dan terug.

terwijl er rond lebbeke ook wel heel wat moois is te vinden.

vandaar naar bever?

Streets
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Die gele plakskes hangen er al lang. 'k Vroeg mij al af wat dat da was.
Ik zou zeggen, amusez vous te Bever. Ik zal aan ulle eens denken als ik in mijn tram kruip.

Mojo
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Mojobiker wrote:Die gele plakskes hangen er al lang.

Mojo
Zijn er nog nieuwe bij gekomen met vermelding "safety jogger" ( = sponsors in Lebbeke)
Sommige straten hangen idd. vol plakskes tegenwoordig......(wandeltochten, TT's, fietstochten......)
crash biker
Mountainbiker

Bever - Lebbeke

Post by crash biker »

Awel gasten, TT Bever tegengevallen.....wel shit natuurlijk da ge dan zo ver rijdt om dan teleurgesteld te moeten zijn.
Reacties TT Lebbeke zijn ("verrassend") vrij positief..........!!!

Maar alléé de kilometerkes zitten toch weer in de benen; dat is wat telt !!!
Bij de "in-hun-bed-blijven-liggen-stinkers" zit 't ook in't hoofd en in de benen.. :drunk: #-o :bounce:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Re: Bever - Lebbeke

Post by Streets »

crash biker wrote:Awel gasten, TT Bever tegengevallen.....wel shit natuurlijk da ge dan zo ver rijdt om dan teleurgesteld te moeten zijn.
Yep
erg hee
niettegenstaande de toffe tochten in het verleden
zo zie je maar
Volgende keer beter

Streets
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Ah, Crasbiker is er toch uitgeraakt. De term blijven stinken is nu nie echt van toepassing. Het is meer, "juist-in-ulle-berreke-gekropen,al-stinkende-weliswaar".

Voor alle mannen met congé, ik ga morgen wa hoogtemeters opzoeken tegen de kanten van Luik. Met Eric zijn GPS ga ik er twee routes doen van in den O²Biker. Vertrekken doe ik rond 8 a 9u. Gaat er voor de verandering eens iemand mee?

Mojo :-D
Mitch01
Mountainbiker

recordje

Post by Mitch01 »

@ allen

misschien een recordje om te proberen verbreken? :lol: #-o

mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Mojobiker wrote:Ah, Crasbiker is er toch uitgeraakt. De term blijven stinken is nu nie echt van toepassing. Het is meer, "juist-in-ulle-berreke-gekropen,al-stinkende-weliswaar".

Voor alle mannen met congé, ik ga morgen wa hoogtemeters opzoeken tegen de kanten van Luik. Met Eric zijn GPS ga ik er twee routes doen van in den O²Biker. Vertrekken doe ik rond 8 a 9u. Gaat er voor de verandering eens iemand mee?

Mojo :-D
Wil u met veel plezier bijstaan in uw tochten maar spijtig genoeg heb ik het geluk dat ik MAG gaan werken. :-?
't Ammusement.
Post Reply