Tis zo een 10 km heen en terug.
Gisteren heb ik moeten stoempen !! K'ging maar 17 per uur de wind was enorm hard!
Op de terugweg 40! Had je die automobiliesten moeten zien!
Post by SNRFreestyler »
Post by pikethebike jr »
Heb het nu ook gemerkt, daarmee dat ik dacht dat er een deel posts verdwenen waren.Streets wrote:zijn er hier nu 2 itmes
"met de fiets naar het werk"
populair.
misschien eentjes tijdelijk negeren zodat het wat zakt in de lijst?
Streets
Ikke en den Esteban bollen oek iederen dag deur 't Zoniënwoudscallex wrote:dag fietsers allemaal. ik doe het woon-werkverkeer ook steeds met de fiets, nl 23km enkel. Halle-Oudergem. En het leuke is dat ik een 8km dwars door het Zoniënwoud rijd. Geweldig is dat, zeker in de winter, als het lekker donker is. Met de nodige lampen op doe ik `s winters elke dag een night-ritje. Dat geeft dan een extra dimensie aan het fietsen.
Dikke beizen aan allen tot op de vlo !!!
Post by marzokki NQH »
Ik rij met de stadsfiets naar 't werk.de langen wrote:Welke fiets bezigen jullie het meest in de winter om te gaan werken, montainbike, racefiets of fitnessbike en welke banden leggen jullie derop, slicks of orginele?
ik rij altijd met de mtb...gewoon wegens gebrek aan een andere fiets (koersvelo bv). Ook altijd met dezelfde banden, zomer op 3 bar, winter ewa minder...op de weg, ardennen of de alpen. Heeft 1 nadeel: ik kom nooit op een tt aan met ne propere fiets (1 keer kuisen per week is meer dan genoegkawa wrote:Ik rij met de stadsfiets naar 't werk.de langen wrote:Welke fiets bezigen jullie het meest in de winter om te gaan werken, montainbike, racefiets of fitnessbike en welke banden leggen jullie derop, slicks of orginele?
't Is maar 10km en dat vind ik te weinig om mij volledig in fietstenue te zetten en bij aankomst te douchen. Een training kan je het ook niet echt noemen, tegen dat ik echt warm ben rij ik de poort binnen.
Nu rij ik op 't gemakske met de stadsfiets en ben minder tijd kwijt omdat het omkleden en douchen wegvallen.
Post by TASMANIAN DEVIL »