Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Ik ben ook thuis, nu is het plannen voor de volgende uitdagingen. Het stuwmeer is er dit jaar niet van gekomen, dus dat staat terug op het verlanglijstje.
Puigmal of iets in de buurt wil ik ook terug doen :drunk:
Misschien eens een berg oversteken, met een overnachting erbij.
Gelukkig heb ik Frits en Peter, die ook elke uitdaging mee tot een goed einde brengen, Alex zorg dat je er volgende keer ook bij bent he :-D
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

univega wrote:Ik ben ook thuis, nu is het plannen voor de volgende uitdagingen. Het stuwmeer is er dit jaar niet van gekomen, dus dat staat terug op het verlanglijstje.
Puigmal of iets in de buurt wil ik ook terug doen :drunk:
Misschien eens een berg oversteken, met een overnachting erbij.
Gelukkig heb ik Frits en Peter, die ook elke uitdaging mee tot een goed einde brengen, Alex zorg dat je er volgende keer ook bij bent he :-D
Komt goed.. al volop aan het oefenen: 3-daagse Trans Limburg, Vulkan Eifel MTB marathon, Mergelheuvelland 2 daagse, 7 dagen Gardameer in oktober... :bounce:
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

He Alex..niet te goed worden he!!..anders blijf ik volgend jaar thuis :-D .
Ik ga zondag de 105 km BartBrentjes challenge rijden in Limburg ..ben je er ook of zit je dan al rond het Gardameer ?
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

bollie wrote:He Alex..niet te goed worden he!!..anders blijf ik volgend jaar thuis :-D .
Ik ga zondag de 105 km BartBrentjes challenge rijden in Limburg ..ben je er ook of zit je dan al rond het Gardameer ?
He Bollie,

Zal wel meevallen. Heb besloten om dichterbij te blijven gezien het weer de komende dagen, een een tocht van 75 km in Esbeek te gaan rijden. Zaterdag ook maar een tochtje dichtbij doen van 75 km om toch aan wat km's te komen. Als het te erg wordt met het weer dan ga ik wel spinnen in het fitness center. Gardameer is in de herftsvakantie 22 Okt t/m 29 Okt.
Fiets ze en misschien tot een volgende gelegenheid. :lol:
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Te erg kan toch eigenlijk niet met de MTB :drunk: Ik heb wel eens die 100 Km in alleen modder gereden ...was nog leuk ook alleen hoef je dan niet te gaan voor een goede tijd .Ik wilde deze BB onder de 5 uur rijden maar zie daar waarschijnlijk nu wel van af met al die regen .Ik ga gewoon genieten :bounce:
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

bollie wrote:Te erg kan toch eigenlijk niet met de MTB :drunk: Ik heb wel eens die 100 Km in alleen modder gereden ...was nog leuk ook alleen hoef je dan niet te gaan voor een goede tijd .Ik wilde deze BB onder de 5 uur rijden maar zie daar waarschijnlijk nu wel van af met al die regen .Ik ga gewoon genieten :bounce:

Helemaal gelijk...
Maar laatst in Limburg in die omstandigheden gefiets en zoals je zegt het moet genieten zijn...modder alleen valt wel mee maar met continue regen gaat de lol er na 2 uur wel af ;-)...ben ook een pluisje ;-)

Geniet ervan dan...en gewoon onder de 5 uur gaan rijden...
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Pet af, in dit weer 100 km gaan mountainbike, daar begin ik niet aan hoor.
Reesbiker wrote:
bollie wrote:Te erg kan toch eigenlijk niet met de MTB :drunk: Ik heb wel eens die 100 Km in alleen modder gereden ...was nog leuk ook alleen hoef je dan niet te gaan voor een goede tijd .Ik wilde deze BB onder de 5 uur rijden maar zie daar waarschijnlijk nu wel van af met al die regen .Ik ga gewoon genieten :bounce:

Helemaal gelijk...
Maar laatst in Limburg in die omstandigheden gefiets en zoals je zegt het moet genieten zijn...modder alleen valt wel mee maar met continue regen gaat de lol er na 2 uur wel af ;-)...ben ook een pluisje ;-)

Geniet ervan dan...en gewoon onder de 5 uur gaan rijden...
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Hallo Kurt..

Heb je al wat info over je mooie trip in Marocco ?
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Hallo Kurt..

Heb je al wat info over je mooie trip in Marocco ?
Een geweldig mooie trip met de enduro, maar niet te doen met de mountainbike.
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Heren,

AANRADER...
Afgelopen Oktober een week in de omgeving van Riva ge-biked.
VET! op 1 dag 5 1/2 uur alleen maar klimmen....! to ongeveer 2000 meter hoogte. ff wat anders dan Spanje ;-) Vette afdalingen, maar die vond ik Spanje mooier, ruiger en leuker...

Kan dit iedereen aanraden.
Heb de trail indien interesse..

Gr, Alex
Post Reply