Zo 18/12/2011 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rozi
Mountainbiker

Post by rozi »

De Heidetrappers willen de 774 deelnemers bedanken voor hun opkomst en het positieve commentaar. Enig minpunt dat ik gelezen heb is ivm het aangeven van afstanden op splitsing. Ben ik volledig mee akkoord, zal volgend jaar rekening mee gehouden worden.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

zeer mooi parcours en zeer duidelijke afpijling, enken de splitsingen waren wat klein uitgevallen

de modder viel eigenlijk heel goed mee, had erger verwacht

tot de volgende
Toto
Mountainbiker

Post by Toto »

Ik heb de tocht nie gereden,maar wel mijn trainingsronde.Die kwam op vele plaatsen overeen met de toertocht,maar dan in omgekeerde richting.
Sorry voor iedereen die ik mss gehinderd heb.Wel enige minpunt over de rit;om 12u15 kwam ik in zonhovenheide een fietser tegen die alle pijlen wegnam,iemand v/d organisatie.Iets later kwam ik nog veel fietsers tegen die mij vroegen of ik geen pijlen gezien had?Ik vond dat toch een beetje te vroeg om die pijlen weg te nemen!!! [-X #-o
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

pure bike fun vandaag : regelmatig lekkere modderfun ( dit wil zeggen nog goed berijdbaar) afgewisseld met verrassend droge stroken ( Teut enz.) met als toemaatje de terril die ondanks de nattigheid geen problemen opleverde . Goede bevoorrading en bewegwijzering : kortom prachtig tochtje.
proficiat aan de inrichters =D> =D>
cube46
Mountainbiker

Post by cube46 »

BASSMAN wrote:
cube46 wrote:Da gaat weer een fijne tocht worden, tot morgen..
Awel,heb je de smaak weer te pakkenImage
Hey Bassman, ja het begint weer redelijk te gaan, de smaak heb ik zeker te pakken ......thanks.
rozi
Mountainbiker

Post by rozi »

@toto:om 12.15 op Zonhoverheide nog fietsers tegengekomen ? Kan wel zijn maar dan toch geen die onze tocht aan het rijden waren. Dat was mijn stuk : ben om 12.00 begonnen met ontpijlen van dat stuk. Er is me toen ook nog iemand voorbijgereden en ik dacht en vroeg hem 'ook toertocht aan het rijden ?'. Njet was zijn antwoord en volgens mijn Poolse roots is dat nee. Heb ook op aankomstplaats niets gehoord over zulke klachten.
Inschrijving is tot 10.30, stuk Zonhoverheide begint na 10 km : dus die personen zouden 1h45 gereden hebben op 10 km. Dan hadden we misschien moeten wachten met pijlen weg te nemen tot ....?
Post Reply