Za 10/12/2011 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

ik heb Tom Boonen ook gezien aan de bevoorrading. ik dacht; ik ga hem proberen te volgen en dat is me goed gelukt, ik had nog een beetje overschot, en mijn gem. was 26,6 km/u bij aankomst.(en neen, ik ben geen agressieve, ik wacht totdat ik ruimte genoeg om voorbij te gaan, en zelfs Tom Boonen ook, die was ook hoffelijk). dan heb ik toch nogmaals het tochtje gereden, eerst dacht ik de 20 km te doen, maar heb uiteindelijk toch de grote nog eens gedaan. MAAR dat ging wel wat trager, mijn gem. was toch gezakt naar 25,6 km/u. en de fut was eruit. maar ik had toch weer 90 km gefietst. ik vond het ook een leuke tocht, goede organistie. toen ik voor de 2de keer den toer reed, was het toch al niet meer zo vettig. en ivm die regels; in het begin dacht ik, leuk dat ze bloso routes maken, snel merk je dat dit eigenlijk alles behalve goed is. ze mogen niet meer afwijken van de bloso route. die bloso route van Retie heb ik een keer gereden, nooit meer. da trekt op niks. ik hoop dat de toertocht van Retie mag afwijken van de bloso route, want anders ziet dat er niet goed uit
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

sportyboy wrote:Als ik het bestand van provant zo bekijk kan ik alleen maar denken dat ik nog vaak in de ardennen zal gaan rijden de volgende jaren!
Daar zal het de volgende jaren ook wel veranderen. :oops:
Wanneer ik een vergelijk maak met 10 jaar terug en wat we de voorbije zomer op sommige tochten aangeboden kregen dan zijn er ook al grote verschillen wat parkoersen betreft. :cry:
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Mooie tocht, en als het Bloso is maakt niet uit, zeker niet als van wat verder komt, dan is alles nieuw!
Heel goede afpijling, ondanks de matig opvalllende kleur van de pijlen, dwz ze ware strategisch goed geplaatst!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

barcafan wrote:
peerke1967 wrote:
sportyboy wrote:Als ik het bestand van provant zo bekijk kan ik alleen maar denken dat ik nog vaak in de ardennen zal gaan rijden de volgende jaren!
Den deze was just hetzelfde aan't denke zé.
See you all tomorrow.
+1
ook +1. Maar niet getreurd, vindt het heerlijk biken over de taalgrens :-D
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

TaurineR wrote:Mooie tocht, en als het Bloso is maakt niet uit, zeker niet als van wat verder komt, dan is alles nieuw!
Heel goede afpijling, ondanks de matig opvalllende kleur van de pijlen, dwz ze ware strategisch goed geplaatst!
+1
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Vandaag ook aanwezig hier in mol.
Vertrokken rond 11.00u.
Lekker rustig, weinig volk tegengekomen, dat zet je aan het denken.
Als je alles is goed bekijkt dan mogen we hier nog van geluk spreken dat er zo veel bos is in onze regio.
Het is gewoon schitterend om met je fiets door de natuur de rijden, laten we er dan ook gewoon van genieten.
Aan alle bikers zou is zeggen om bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen zeker niet op de groene jongens te stemmen.
Wat de tocht betreft, ik vond het best goed. De bevoorrading en afpijling waren ook dik in orde en de afspuitstand, daar kon ik een spuit kiezen aangezien ik er alleen was( op een jonge dame na er na mij toekwam en in een wip en flik klaar was, zal waarschijnlijk de 20 gereden hebben)
Mij hoor je nie klagen =D> =D> =D>
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

Er is een fietsbril vergeten aan de inschrijvingen.
Moest iemand die kwijt zijn, laat maar weten.
Dutch Biker Leon
Mountainbiker

Post by Dutch Biker Leon »

Met 5 man al echt vroeg aan het vertrek (10:00 uur). Een van ons diende op tijd thuis te zijn. Goede bepijling. Het enige nadeel van zo vroeg vertrekken is dat de pauze nog niet is ingericht dus na rond 30 km had ik wel trek in een reep. Maar omdat we niks tegen kwamen gewoon uitgereden. Bikewash was er gelukkig al wel want het was nodig. Gelukkig hebben ze in Den Uyt altijd goede douches zodat je na afloop nog kunt genieten van de after-bike :drunk:.
barcafan
Mountainbiker

Post by barcafan »

met mijn zoontje hier komen rijden . leuk tochtje . goede bv .
nadien ne lekkere douche . :-D .
leuk apre' gedaan met verse soep .
volgend jaar komen wij zeker terug .
Post Reply