Yep,alles is gereed.
Morgen 8 u 00 start de eerste boskantrijder.
Denk de andere meute 8 u 3O.
Tot morgen
Zet de LEFFE maar koud.
Zo 11/12/2011 Zarren-Kortemark :: 17° Scatto Ride
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- lange Peter
- Mountainbiker
Post by lange Peter »
Deze morgen mij goed geamuseerd op de 48.
Prima georganiseerd(bewaakte fietsstalling
) en een parkoer boven verwachting voor deze streek.
Leuk wintertochtje!
Prima georganiseerd(bewaakte fietsstalling
Leuk wintertochtje!
- Single Tracker
- Mountainbiker
Post by Single Tracker »
Dit was echt een heel mooie toertocht!
Zeer afwisselend, veel off-road en prachtige technische passages: chirobos Staden, de weide op Stadenberg, Keuneleute, Polderbos, Houthulst bos en de single tracks helemaal op het einde! Het viel me ook op dat er in deze streek toch heel wat bos te vinden is.
Ook de bevoorradingen waren super! De rijsttaarten hebben enorm gesmaakt.
Perfecte organisatie!
Ook de bevoorradingen waren super! De rijsttaarten hebben enorm gesmaakt.
Perfecte organisatie!
- Manza
- Mountainbiker
Deze morgen eerst met 't velooke gestopt bij Jägermeister en daarna de rest van de meute Erika's Baaikers onderweg opgepikt en richting Zarren gereden.
't was dik in orde ... tot ik na de dreef langs militair domein geveld werd door materiaal pech en naar huis mocht afdruipen. Jammer ... maar shit happens zeker?
Maar niet getreurd. Thuis rap in de douche, propere kleertjes weer aan en nog naar de après afgezakt met 't vrouwtje mee (zo moet ze niet zeggen dat ik te laat ben
)
Proficiat aan de organisatie. 't Was allemaal dik in orde. Goede bepijling, deftig parcours voor de streek hier, zéér degelijke bevoorradingen ...
Ondanks de pech was het toch leuk.
Grtz Manza
Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken
http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
't was dik in orde ... tot ik na de dreef langs militair domein geveld werd door materiaal pech en naar huis mocht afdruipen. Jammer ... maar shit happens zeker?
Maar niet getreurd. Thuis rap in de douche, propere kleertjes weer aan en nog naar de après afgezakt met 't vrouwtje mee (zo moet ze niet zeggen dat ik te laat ben
Proficiat aan de organisatie. 't Was allemaal dik in orde. Goede bepijling, deftig parcours voor de streek hier, zéér degelijke bevoorradingen ...
Ondanks de pech was het toch leuk.
Grtz Manza
Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken
http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Juplahoi,
Vandaag de 48km afgebold na gisteren in Hertsberge te hebben geholpen en gestart met weinig verwachtingen eerlijk gezegd.
Maar me zeker geamuseerd,
Mooi parcour met de mogelijkheden die er zijn en zeker ook wat tijd ingestoken, dus proficiat aan de organisatie
Fluo gevaarlijke plaatsen Top
GRATIS bewaakte fietsen Top
Bevoorrading Top
Parcour viel zeker heel goed mee, VEEL beter dan verwacht.
Toffe afwisseling, bos en single tracks, kleine heuveltjes, die na een tijdje toch in de kuiten kunnen kruipen,
Mercie voor de toffe zondag voomiddag,
we komen hier zeker nog terug.
mvg,
Yakari
Vandaag de 48km afgebold na gisteren in Hertsberge te hebben geholpen en gestart met weinig verwachtingen eerlijk gezegd.
Maar me zeker geamuseerd,
Mooi parcour met de mogelijkheden die er zijn en zeker ook wat tijd ingestoken, dus proficiat aan de organisatie
Fluo gevaarlijke plaatsen Top
GRATIS bewaakte fietsen Top
Bevoorrading Top
Parcour viel zeker heel goed mee, VEEL beter dan verwacht.
Toffe afwisseling, bos en single tracks, kleine heuveltjes, die na een tijdje toch in de kuiten kunnen kruipen,
Mercie voor de toffe zondag voomiddag,
we komen hier zeker nog terug.
mvg,
Yakari
- henkieboy
- Mountainbiker
Mij vandaag ook met ne stuk of 12 erika's baaikers vervoegd aan de start en t'was de enige keer dak ze toope heb gezien.
Vertrokken met een (voor mij toch) verschroeiend tempo en na een paar km mij voorzichtig laten uitzakken om op eigen tempo de rit verder uit te bollen.
Prachtig hier en daar lichtjes vettig parcours en heel uitgebreide bevoorradingen zalig fietsweer dus wat moet een mens nog meer verlangen op een zondagvoormiddag.
Na de eerste bev. de rest van de rit samen met lichterveldenoare gebold waarbij ik toch een paar keer diep moest gaan om in zijn wiel te blijven.
Terug aangekomen noch een oude(
)bowlingkameraad tegengekomen die ook een nieuwe hobby heeft gevonden (boskanter yvan : doe de groeten aan annemie en zegt da ze ook ne mtb moe kopen )
en dan nog een paar leffe's genuttigd in het bijzijn van de (bijna) hele erika's meute .
aan de mannen van zarren , t'was inorde
Vertrokken met een (voor mij toch) verschroeiend tempo en na een paar km mij voorzichtig laten uitzakken om op eigen tempo de rit verder uit te bollen.
Prachtig hier en daar lichtjes vettig parcours en heel uitgebreide bevoorradingen zalig fietsweer dus wat moet een mens nog meer verlangen op een zondagvoormiddag.
Na de eerste bev. de rest van de rit samen met lichterveldenoare gebold waarbij ik toch een paar keer diep moest gaan om in zijn wiel te blijven.
Terug aangekomen noch een oude(
en dan nog een paar leffe's genuttigd in het bijzijn van de (bijna) hele erika's meute .
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Deze voormiddag afgezakt naar Zarren voor de eerste TT in de nieuwe zwart-blauwe TOF-tenue!
Vanaf de eerste bevoorrading samengereden met Henkieboy en ik vond dat ik ook een paar keer goed moest duwen om mee te kunnen...
De streek is wat ze is en daarmee rekening houdend vond ik het een heel leuk en aangenaam parcours. 't Is natuurlijk geen Hertsberge, maar ook hier heel gevarieerd met van alles wat. Zat mooi ineen. Ook organisatorisch weinig aan te merken. Bewaakte fietsparking, heel goede bikewash, grote bevoorradingen, kleedkamers wel wat aan de kleine kant, bepijling was OK. Dat technisch stukje aan de vertrekplaats zit veel beter op het einde zoals nu, ipv aan het begin zoals vorig jaar.
Aangename voormiddag gehad!
Al een winnaar van de fiets bekend?
Vanaf de eerste bevoorrading samengereden met Henkieboy en ik vond dat ik ook een paar keer goed moest duwen om mee te kunnen...
De streek is wat ze is en daarmee rekening houdend vond ik het een heel leuk en aangenaam parcours. 't Is natuurlijk geen Hertsberge, maar ook hier heel gevarieerd met van alles wat. Zat mooi ineen. Ook organisatorisch weinig aan te merken. Bewaakte fietsparking, heel goede bikewash, grote bevoorradingen, kleedkamers wel wat aan de kleine kant, bepijling was OK. Dat technisch stukje aan de vertrekplaats zit veel beter op het einde zoals nu, ipv aan het begin zoals vorig jaar.
Aangename voormiddag gehad!
Al een winnaar van de fiets bekend?
Vanmorgen iets na 8u30 gestart met 5.
De streek is niet top, maar allesbehalve te onderschatten en in de 48km kregen we een prachtig afgewerkte mix van al het moois wat er te rapen was.
Bevoorrading top
Bepijling top
Fietsstalling subliem
Apres met zeer snelle bediening subliem
Deze is zeker een aanrader!
De streek is niet top, maar allesbehalve te onderschatten en in de 48km kregen we een prachtig afgewerkte mix van al het moois wat er te rapen was.
Bevoorrading top
Bepijling top
Fietsstalling subliem
Apres met zeer snelle bediening subliem
Deze is zeker een aanrader!
-
Den Steffie
- Mountainbiker
Post by Den Steffie »
Chapeau aan de organisatoren , prachtig parcour uitgestippeld, en goeie bevoorradingen
,jullie hebben da in orde gedaan zelfs dik in orde. tot volgend jaar.