LCMT 2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Brugse Racer
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
zefii wrote:zoek nog iemand om de kamer te delen!
alleen is maar alleen natuurlijk
Post da dan in de Girls corner Clown
- Emanuello
- Mountainbiker
Ben inmiddels ook ingeschreven voor LCMT 2012, jeej 
Ik kijk er echt al naar uit. zit wel met een dik dillema.
Met het werk wordt er een rit van wielsbeke naar bazeilles georganiseerd, das een goeje 220 km. Maar deze rit valt op 1 mei... ik rij lcmt bij de recreanten maar toch , kwil een beetje in goeje doen zijn hé...
wa zouden jullie doen? de 220 doen of laten?
grtz , Emanuello
Ik kijk er echt al naar uit. zit wel met een dik dillema.
Met het werk wordt er een rit van wielsbeke naar bazeilles georganiseerd, das een goeje 220 km. Maar deze rit valt op 1 mei... ik rij lcmt bij de recreanten maar toch , kwil een beetje in goeje doen zijn hé...
wa zouden jullie doen? de 220 doen of laten?
grtz , Emanuello
- Emanuello
- Mountainbiker
Kheb nog een ander probleem , eentje dat me veel meer verveeld...
Na me in te schrijven via e-bits kreeg ik een mail met de betaalgegevens en dergelijke... Ik las op de site dat er betaald moest worden binnen 2 weken anders werd de inschrijving teniet gedaan en kwam de plaats weer vrij...
Ik doe dag erna de overschrijving zoals gevraagd, alles gecontroleerd... niets op aan te zeggen.
Nu zijn we 8 dagen verder maar heb ik nog steeds geen bericht gekregen over een bevestigen van betalen of dergelijke... Ik weet niet hoe het erbij jullie aan toe ging maar ik vond dit toch wel ietwat raar te vinden.
Kheb ondertussen al een mailtje gestuurd naar de organisatie en wacht op duidelijkheid..
Duurde dat bij sommigen onder jullie ook zolang?
Na me in te schrijven via e-bits kreeg ik een mail met de betaalgegevens en dergelijke... Ik las op de site dat er betaald moest worden binnen 2 weken anders werd de inschrijving teniet gedaan en kwam de plaats weer vrij...
Ik doe dag erna de overschrijving zoals gevraagd, alles gecontroleerd... niets op aan te zeggen.
Nu zijn we 8 dagen verder maar heb ik nog steeds geen bericht gekregen over een bevestigen van betalen of dergelijke... Ik weet niet hoe het erbij jullie aan toe ging maar ik vond dit toch wel ietwat raar te vinden.
Kheb ondertussen al een mailtje gestuurd naar de organisatie en wacht op duidelijkheid..
Duurde dat bij sommigen onder jullie ook zolang?