Limp Bizkit was rotslecht, ik voelde me precies op een kermisfuif. Verkrachten van Nirvana, een negerlieke en een MNMschijf
Graspop 2012???
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
IkDeSlaapkop
- Mountainbiker
Post by IkDeSlaapkop »
Na hun Nirvana cover ben ik vertrokken. :Dkevx wrote:zaterdag en zondag achter den tap gestaan in de metal dome tot 20.00u. Treatment, Black spiders en Heidevolk hebbe me aangenaam verrast....
Limp Bizkit was rotslecht, ik voelde me precies op een kermisfuif. Verkrachten van Nirvana, een negerlieke en een MNMschijf
IkDeSlaapkop wrote:Na hun Nirvana cover ben ik vertrokken. :Dkevx wrote:zaterdag en zondag achter den tap gestaan in de metal dome tot 20.00u. Treatment, Black spiders en Heidevolk hebbe me aangenaam verrast....
Ne cola later waren we er ook vandoor .
Pennywise was beter dan ik had verwacht .
Fear Factory was dik in orde , en verder was weer hoe dagske Graspop op naar volgend jaar .
- jenstmetal
- Mountainbiker