Vr 11/11/2011 Bruyelle :: 21° Randonnée desz Carrières

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tommy V
Mountainbiker

Post by Tommy V »

mijn fiets is hier vandaag gestolen rond 8u30,mocht er iemand iets weten of info hebben... het is een :

AMS 110 Race MTB Wit/Zwart/Groen 2011:
Een full suspension die speciaal werd ontworpen voor de bikers op zoek naar een vinnige en lichte machine met een agressieve geometrie. Daarbij biedt deze fiets een uitstekende grip en extra comfort dankzij de achtervering. Het "4-bar linkage" veersysteem is actief, zacht en wordt niet beïnvloed door de trapkracht.
• Gebruik: XCountry / Marathon
• Frame HA 7005 Advanced Hydroform ERC Triple Butted, FSP 4-bar linkage-System • Vork: Rock Shox Reba RL U-turn 90-120mm, Motion Control, PopLoc
• Achterdemper Fox Float RP23 BV (lengte 165mm, veerweg 110mm)
• Balhoofdstel FSA Orbit Z semi integrated • Stuurpen Syntace F149 Oversized • Stuur Syntace Vector 2014 318 Lowrider Oversized
• Remmen: Formula RX hydr. (180mm)
• Voorderailleur: Sram X9, Down Swing, 34,9mm, 10 speed
• Achterderailleur: Sram X9 10 speed • Trapstel: Sram X9 Hollow Alloy (44x33x22), 175mm, Press-Fit BB (BB86) 3x10 speed
• Wielen: DT Swiss XPW1800 • Banden: Schwalbe Rocket Ron Kevlar Triple Compound 2,25/Racing Ralph Kevlar Triple Compound 2,25
• Zadel: RFR Natural Shape 0.2 M
• Zadelpen: RFR Prolight 31,6mm setback
• Klem voor zadelpen: Scape Varioclose 34,9mm
• Pedalen: Niet inbegrepen
• Kleur: Wit/Zwart/Groen
• Gewicht: 12,1 kg

20inch

Mvg
Tommy
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Tommy V wrote:mijn fiets is hier vandaag gestolen rond 8u30,mocht er iemand iets weten of info hebben... het is een :

Een full suspension die speciaal werd ontworpen voor de bikers op zoek naar een vinnige en lichte machine met een agressieve geometrie. Daarbij biedt deze fiets een uitstekende grip en extra comfort dankzij de achtervering. Het "4-bar linkage" veersysteem is actief, zacht en wordt niet beïnvloed door de trapkracht.
• Frame HA 7005 Advanced Hydroform ERC Triple Butted, FSP 4-bar linkage-System • Vork: Rock Shox Reba RL U-turn 90-120mm, Motion Control, PopLoc
• Achterdemper Fox Float RP23 BV (lengte 165mm, veerweg 110mm)
• Balhoofdstel FSA Orbit Z semi integrated • Stuurpen Syntace F149 Oversized • Stuur Syntace Vector 2014 318 Lowrider Oversized
• Remmen: Formula RX hydr. (180mm)
• Voorderailleur: Sram X9, Down Swing, 34,9mm, 10 speed
• Achterderailleur: Sram X9 10 speed • Trapstel: Sram X9 Hollow Alloy (44x33x22), 175mm, Press-Fit BB (BB86) 3x10 speed
• Wielen: DT Swiss XPW1800 • Banden: Schwalbe Rocket Ron Kevlar Triple Compound 2,25/Racing Ralph Kevlar Triple Compound 2,25

20inch

Mvg
Tommy
Foto?
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

ik hoop oprecht dat de fietsdief gesnapt wordt
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Waar had je hem gestald?

Was hij gesloten?
waarschijnlijk een overbodige vraag
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Bike nooit alleen laten , vrienden laten inschrijven 1man wacht bij de bikes !!
Ben ik alleen en moet ik ver parkeren en ze hebben geen bewaakte fietsstaling dan schrijf ik me gewoon niet in !!
Der lopen overal van die pipo's rond , heel jammer dat dit moet gebeuren !!
Hopelijk vind je hem terug !! Msh foto plaatsen moest ik van jou zijn , ook in de shouwroom !!

Misty ,
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ben ik alleen en moet ik ver parkeren en ze hebben geen bewaakte fietsstaling dan schrijf ik me gewoon niet in !
daar krijg ik dan het schijt van.

Nog nooit gehoord van een GOED slot (8 - 15 euro).

Hoe spijtig het ook moet zijn voor Tommy V, maar mijn kop eraf als zijn bike gesloten was.
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Motorbiker , ik krijg het schijt als er geen bewaakte fietsstaling is !
Ze mogen zelfs nog 1€ vragen van mij !!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Of het nu een product (fiets, laptop, koelkast) of een dienst ( verzekering, kinderoppas, een georganiseerde toertocht) is die je koopt of aangaat, dan betaal je de prijs zoals door de aanbieder voorgesteld. Niks meer, niets minder.

Je bent ten allen tijde vrij hier op in te gaan. Of op een ander te gaan (met bv een bewaakte fietsparking), of zelf een beter initiatief te bieden.

In het ander geval doe je wat de man doet die nu Tommy V zijn fiets in handen heeft.
En daar krijg ik (zij het iets minder dun dan wat wat Tommy nu voor heeft) het schijt van.

Even anticiperen op je volgende post:
Er zijn mannen die rondrijden zonder helm, en daar krijg je ook niks aan uitgelegd.
Bij deze, case closed.
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

spel zit weer op de wagen net zoals in middelkerke en zo kunnen we weer 20 blz vullen , koop u slot zoals ik maar laat dan niet hangen zoals jemp.
de toertocht zelf nu . het parcour is ok het hoogtepunt is de steengroeve in de rest ben een klein beetje op mijn honger blijven zitten veel dreven maar beter dat dan op de boane te moeten rijden .
de ambiance met de forumbende daarentegen was weer top en zo weer een leuke zondagmorgen gehad.
tot laters afdalerke
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

Tommy V wrote:mijn fiets is hier vandaag gestolen rond 8u30,mocht er iemand iets weten of info hebben... het is een :

.....

20inch

Mvg
Tommy
Heeft de dief die dan achtergelaten?
Post Reply