Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Scheldetrapper wrote:
den mountenbiker wrote:Heb hier al een paar keer gereden en altijd verbaasd wat die mannen allemaal uit het parcour halen 8-[ ,die weten wat MTB is zenne.Zelf weet ik nog niet of ik hier aanwezig kan zijn :-?
Reeds bedankt,maar doe uw best om te komen hé =D>
Graag gedaan zal proberen [-(
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik zal er ook zijn,samen met de Goodfellas :bounce: .
De start is dan ook maar een paar hondert meter van mijn deur.
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

De pijlwerken zijn deze morgen gestart zie ! De scheldetrapper heeft 2500 (!!) pijlen #-o meegekregen om het parcours aan te geven. Ik denk dat de kans klein is dat jullie gaan verloren rijden. Hij wordt begeleid door onze voorzitter en zijn broer die braafjes zijn orders zullen opvolgen :lol:
We voorzien ook nog 5 kilometer lint en 750 meter begeleidingsdraad + aanduidingen voor boomwortels. Ons zagemeel mogen we in de kast houden want werkelijk nergens is er ook maar een stukje modder te bespeuren #-o
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

RotstraatBiker wrote:De pijlwerken zijn deze morgen gestart zie ! De scheldetrapper heeft 2500 (!!) pijlen #-o meegekregen om het parcours aan te geven. Ik denk dat de kans klein is dat jullie gaan verloren rijden. Hij wordt begeleid door onze voorzitter en zijn broer die braafjes zijn orders zullen opvolgen :lol:
We voorzien ook nog 5 kilometer lint en 750 meter begeleidingsdraad + aanduidingen voor boomwortels. Ons zagemeel mogen we in de kast houden want werkelijk nergens is er ook maar een stukje modder te bespeuren #-o
Ook niet in de polders in vlassenbroek?

By the way, ik zal er ook bij zijn zoals zoveel Goodfellas
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

svekken wrote:
RotstraatBiker wrote:De pijlwerken zijn deze morgen gestart zie ! De scheldetrapper heeft 2500 (!!) pijlen #-o meegekregen om het parcours aan te geven. Ik denk dat de kans klein is dat jullie gaan verloren rijden. Hij wordt begeleid door onze voorzitter en zijn broer die braafjes zijn orders zullen opvolgen :lol:

Denk dat zeer lang geleden is dat Vlassenbroek er nog zo droog bijgelegen heeft half november... Zelfs voor de trappen omhoog kan je tot tegen de dijk rijden zonder sporen te trekken... We hebben daar ooit nog andere toestanden meegemaakt hé, geen zwemvesten vandoen dit jaar 8)
jend
Mountainbiker

Post by jend »

Man man .... Ik kijk er al neig naar uit.

Tga ier wijs zijn.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Bikers ,deze morgen om 08:00 gestart ,en een gedeelte van de pijlen gaan hangen,en ik kan jullie verzekeren ,na 1 uur werk zonder handschoenen"het was stief koud,we" :evil:
Last edited by Scheldetrapper on Thu 17 Nov 2011 00:00, edited 1 time in total.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

me ne goeie donkere achteraf zult ge wel opgewarmd zijn zeker :drunk:

Normaal gezien zullen we toch met een tiental muddevils aan de start staan ,bij onze goede buren van bostroe en ik zal die van de brak in bornem ook eens warm maken voor komende zaterdag :wink: , dat waren de mensen waar ge mee blijven plakken bent bij ons :-)
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

dirty wrote:me ne goeie donkere achteraf zult ge wel opgewarmd zijn zeker :drunk:

Normaal gezien zullen we toch met een tiental muddevils aan de start staan ,bij onze goede buren van bostroe en ik zal die van de brak in bornem ook eens warm maken voor komende zaterdag :wink: , dat waren de mensen waar ge mee blijven plakken bent bij ons :-)
Mijn beste vriend :-) Dirty,zij hebben dat aan mij beloofd,na een La-chouffe of ..... :drunk:,bij jullie in St-Amands,(voorlaatste foto op jullie site)
Zorg er voor ,wij gaan ze met open armen ontvangen, :wink:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

svekken wrote:

Ik wist het wel ,dat ik moest ingrijpen,
Jullie krijgen inderdaad ,een paar strookskes(150m) modder te verwerken.
Jongens wat is modder,ik zal tevreden zijn als ik nog eens op het parcours,een strookje modder tegen kom :-D
De laatste weken was het overal een vluchtkoers.
Volg gewoon de evolutie van het weer,en dat ziet er toch niet slecht uit =D> =D>
Post Reply