Geert, we missen je nu al. Onze ritten samen zal ik nooit vergeten,met jou erbij was het altijd fun.
Veel sterkte aan gans de familie en vriendenkring.
Hans en Katrien
In memoriam - Moustache
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Oei ik las het net op Facebook vandaar dat ik hier even kom kijken.
Ik wens zijn familie en naasten sterkte in deze moeilijke periode.
Ik wist dat hij ziek was maar ik had niet verwacht dat het in die mate was om dit bericht al te lezen.
Zeer spijtig.
Hij was altijd vriendelijk en goedlachs.
Super mens om mee in gezelschap te zijn.
Zijn site een plaats waar ik menig keer de info uit haalde om een mooie MTB belevenis te ervaren.
Zo zal ik hem herinneren.
Dank dat ik je mocht kennen Moustache als ik de grens over steek zul je in mijn gedachten zijn.
Ik wens zijn familie en naasten sterkte in deze moeilijke periode.
Ik wist dat hij ziek was maar ik had niet verwacht dat het in die mate was om dit bericht al te lezen.
Zeer spijtig.
Hij was altijd vriendelijk en goedlachs.
Super mens om mee in gezelschap te zijn.
Zijn site een plaats waar ik menig keer de info uit haalde om een mooie MTB belevenis te ervaren.
Zo zal ik hem herinneren.
Dank dat ik je mocht kennen Moustache als ik de grens over steek zul je in mijn gedachten zijn.
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
geert, vaak zijn we elkaar tegengekomen op een singletrack op of rond een terril of na de tocht genietend van een drankje en een halve baguette
soms zeiden we gewoon hallo, soms maakten we een praatje over hoe mooi de rit was geweest en raadpleegde ik je expertise over de komende rit die de moeite was in frankrijk
geert, we gaan je missen en onze gedachten gaan nog vaak bij u zijn tijdens een tochtje dat we dankzij u hebben leren kennen
mijn oprechte deelneming aan de familie en vrienden van geert
steven2
soms zeiden we gewoon hallo, soms maakten we een praatje over hoe mooi de rit was geweest en raadpleegde ik je expertise over de komende rit die de moeite was in frankrijk
geert, we gaan je missen en onze gedachten gaan nog vaak bij u zijn tijdens een tochtje dat we dankzij u hebben leren kennen
mijn oprechte deelneming aan de familie en vrienden van geert
steven2
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Geert, hoeveel tochten we Frankrijk samen reden, weet ik al lang niet meer,
Het waren er veel. Ook vandaag was je er voor mij terug bij, net als al de tochten die nog zullen volgen. Bedankt voor alles .
Veel sterkte aan familie en vrienden.
Het waren er veel. Ook vandaag was je er voor mij terug bij, net als al de tochten die nog zullen volgen. Bedankt voor alles .
Veel sterkte aan familie en vrienden.
- freelander1
- Mountainbiker
-
Yalta-cruiser
- Mountainbiker
Geert, vandaag reden we in La Douce, in de terrilstreek die je zo nauw aan het hart lag en die je kende als geen ander. Onze gedachten waren bij jou en dat zal dikwijls zo zijn. Mooie herinneringen wellen op en zullen nooit verdwijnen.
Geert, we zullen je gulle lach, je fratsen, je betrokkenheid, je vriendschap...kortom alles wat je als mens zo boeiend maakte enorm missen.
Veel sterkte aan de familie en vrienden,
Lieven
Geert, we zullen je gulle lach, je fratsen, je betrokkenheid, je vriendschap...kortom alles wat je als mens zo boeiend maakte enorm missen.
Veel sterkte aan de familie en vrienden,
Lieven