Zo 02/10/2011 Langdorp :: Tt Wolfsdonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

WOW WAW WOEW, en ik denk dat dit de perfecte samenvatting is.
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

roelp wrote:iemand de gps track van de 45km?
ontplofte biba, en kapotte reserve biba maakten snel een einde aan mijn tochtje :(
Juist nu alles (weer,, parcours, conditie) meezat om van een lekker TTje te kunnen genieten , de body tijdens een klim naar de filistijnen gereden, knie tegen de shifter zit nog ne serieuze bult op.
Dan maar de gps aangesproken om volgens kortste weg huiswaarts te keren, maar eerst mijn MacGyver skils moeten aanspreken, colsonbandjes zijn dan best handig om de cassette aan de spaken te fixeren om toch aandrijving te bekomen en dan was het als met een pistefiets rijden.
Dus de gps track is hier ook welkom.
T4
Mountainbiker

Post by T4 »

Prachtig parcours, singletrackgehalte hoog.
Organisatie is toch echt wel af. Chapeau.

Ik zou de tt nog s willen rijden binnenkort, dus als er iemand de gps track heeft...is hier ook zeer welkom.
Josdevos
Mountainbiker

Post by Josdevos »

Hemd wrote:Supertocht !!!

Tja, altijd lachen als er ene komt voorbij gevlogen juist voor een steilere klim en die dan pardoes omvalt omdat hem niet kan fietsen, 2 maal achter elkaar, en daarna op het vlakke u terug komen voorbijgevlogen. Lachen ! Wat ik dan ook luidop heb gedaan.
Idem dito, bergaf absoluut willen voorbijsteken terwijl ik zelf niet supertraag naar beneden rijd, en me bij de volgende bergop 2x hinderen omdat ze de wortels niet overgeraken... (En me de 2de keer ook tot afstappen dwingen.)

Verder prima tocht, enkel middenstuk aan de saaie kant.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Ik denk dat ze hier wel bijna het maximum uit hebben gehaald,supertochtje.
Trouwens niet veel last gehad van de drukte,hoewel er toch veel volk was.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Als de organisatie kan bevestigen dat er gn prive stukken inzaten kan die track wel geregeld worden.Maar als je de streek niet kent gaat het moeilijk worden want de single tracks liggen heel dicht bij elkaar en durven al eens veranderen.

Idd wel lachen die racepiloten die dan voor elk worteltje van de fiets moesten. :lol:
Vintage Biker
Mountainbiker

Post by Vintage Biker »

Als alle linten en sporen uitgewist zijn is het ONMOGELIJK om deze toer op GPS te rijden!
De tracks liggen zo kort bij elkaar dat het toestel constant een verkeerde zal aangeven!
Ne straffe die die 47 km dan foutloos kan rijden! :bounce: :bounce: :bounce:
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Vintage Biker wrote:Als alle linten en sporen uitgewist zijn is het ONMOGELIJK om deze toer op GPS te rijden!
De tracks liggen zo kort bij elkaar dat het toestel constant een verkeerde zal aangeven!
Ne straffe die die 47 km dan foutloos kan rijden! :bounce: :bounce: :bounce:
Zijn die sporen in't bos dan zo snel weer verdwenen? (heb ook voor't eerst mijn GPS meegenomen, nu nog uitvissen hoe ik die track online op een kaart krijg :))
touchdownbiker
Mountainbiker

02-10-2011 langdorp

Post by touchdownbiker »

-JP- wrote:Als de organisatie kan bevestigen dat er gn prive stukken inzaten kan die track wel geregeld worden.Maar als je de streek niet kent gaat het moeilijk worden want de single tracks liggen heel dicht bij elkaar en durven al eens veranderen.

Idd wel lachen die racepiloten die dan voor elk worteltje van de fiets moesten. :lol:
met die GPS track zouden we jullie willen vragen om voorzichtig om te springen, er zitten idd privestukken in waar men doorgang voor gegeven had. Ik denk wel dat iedereen begrijpt dat het niet fijn is als er regelmatig ne mtber in uwe tuin of eigendom moest verschijnen. Dat is niet goed voor ons of onze collega organisatoren hier in het langdorpse. This maar dat we volgende keer ook weer bij die mensen moeten toelating zien te bekomen. Heel tof dat ge de vraag stelt.
touchdownbiker
Mountainbiker

02-10-2011 langdorp

Post by touchdownbiker »

MTB wolfsdonk bedankt al zijn deelnemers en hopen jullie volgend jaar terug te kunnen plezieren.

Datums om te onthouden:
20 mei 2012 => 3 Action Classic te wolfsdonk dorp
07 okt 2012 => tt wolfsdonk vanuit kantine FC kapelleke

Wat is er achtergebleven:

trui met lange mouwen lange rits (soort windstopper) als de persoon die dit vergeten is, is wil bellen:0497/415703

wat is er niet gevonden: sleutels of sleutelpakket en GPS is niet tegengekomen op parcour. Misschien een van de deelnemers dit gevonden?
Post Reply