09/10/2011 Bart Brentjens Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

Matthijs wrote:
fillebiker wrote:
sjees wrote:Ben jij prof?
4uur is wel erg snel,knap!
nee, gewoon belofte.
4u is snel mar nog altijd een dikke 20min trager als van hoovels.
Mooi, wat is je echte naam? Heb er zelf ook exact 4 uur over gedaan. Ook belofte
Volgens de smsjes die je tijdens de wedstrijd kreeg was het exact 4u.
Maar heb deze morgend de uitslag bekeken en blijkt 4u en 4 min te zijn.
Echte naam is Philip Van Hemelen

Matthijs ik denk dat ik in jou groepje zat maar heb de laatste 20km moeten lossen. Welke kledij had je aan en wat voor een fiets had je?
Ik had zwarte kledij met jbc op en een scott scale 29er.
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

@ matthijs
Reed je niet met een BE ONE?
zwart met orange?
Saturnuske
Mountainbiker

Post by Saturnuske »

Proficiat jongens,allemaal rond de 4u uitgereden. Ik met mijn 6.38u op 105 km. Niet slecht voor mijn doen, 't kan beter. Ik verschoot er eigenlijk van dat er niet zo veel modder was dan ik dacht. Ik vermoed dat de organisatie een selectie heeft gemaakt in het kiezen van landwegen in de Voerstreek int eerste deel van de tocht. Vandaar da'k zo vlot bolde... . 'k ken de Voestreek toch op een andere manier, dan was het puur ploeteren geweest.
Het Nederlandse gedeelte was prachtig qua landschap en afwisseling. 'k genoot er met volle teugen van.
s3t
Mountainbiker

Post by s3t »

fillebiker wrote:@ matthijs
Reed je niet met een BE ONE?
zwart met orange?
Dat was Niels Boon. Ik zat ook in dat groepje.
scalpel 1
Mountainbiker

Post by scalpel 1 »

onze wegcollega hebben met hun aso gedrag het organiseren van wieler evenementen bijna onmogenlijk gemaakt. gemeenten willen bijna geen
verguningen meer afgeven en er moeten 2500 man/vrouw doorheen kunnen.
dan worden de echte singeltracks in de voerstreek beperkt.

mochten ze dit wel gedaan hebben zou hier gestaan hebben
"jammer van de vele opstoppingen"

gr scalpel 1
Matthijs
Mountainbiker

Post by Matthijs »

Ik zit in hetzelfde team als Niels Boon, hij finishte iets achter mij.

Ik reed op een witte BEONE met zwart/oranje kleding.

@Philip, je komt redelijk bekent voor op foto's indd. We zullen wel samen hebben gereden, op den duur nog met Bas Theys en Erik Groen?
JeroenK
Mountainbiker

Post by JeroenK »

Ik heb mijn wedstrijd bij het Nederlandse NK uitgetoerd, nadat ik een Belgische master I of II heb geholpen die gevallen was en niet meer overeind kon komen.

Ben wel benieuwd hoe het afgelopen is. Leek op gebroken ribben. Peter (dacht ik), zit je hier en hoe is het nu?
N I C K
Mountainbiker

Post by N I C K »

Verhaal is op http://www.bloggen.be/mtblily/ ergens te vinden. Jij zal dan de "behulpzame Nederlander" waarvan sprake, geweest zijn
Hij heeft er blijkbaar enkel wat gekneusde ribben aan over gehouden.
JeroenK
Mountainbiker

Post by JeroenK »

Yep, dat was ik. Mooi verhaaltje op mtblilly en de conclusie sta ik helemaal achter: Dit moet iedereen gewoon doen, zonder nadenken.

Fijn dat het bij kneuzingen is gebleven. Toen ik bij Peter kwam, lag hij op zijn buik en kon hij zich niet bewegen. Dan ga ik toch vreselijk voorzichtig worden ivm mogelijk nek-of rugletsel. Pas toen hij aangaf dat hij pijn aan zijn ribben had en een beetje bij zijn zij en niets geks in benen, armen, rug of nek, heb ik hem omgedraaid. Toen knapte hij snel redelijk op, want eenmaal zittend kun je veel beter ademhalen.
Post Reply