Bosklapper wrote:Die groene beek was volgens mij geen probleem. In het begin was er een gevaarlijker stukje, na de brug met houten wegdek een paar honderd meter verder, na het stukje kanaal naar rechts juist voor dat je het bos inrijd, was ook een beek waar het opeens te smal werd om met twee naast elkaar te blijven rijden.G-m@n. wrote:JAAA, die groene beek dook ineens op, ben ook weleens benieuwd of er daar in zijn geschoven
Da was inderdaad gevaarlijk, ik en een collega zijn er flink tegen de rand van die beek gesmakt. Al een geluk, maar wat krassen in het aangezicht, benen en armen.
Zo iets verwittig je best door afbakening, individueel is dit geen probleem maar in groep!
Voor de rest was de tocht voor mij geslaagd, bloso of niet zo dikwijls rij ik daar niet.
Za 03/09/2011 Mol :: Sunparks MTB Weekend
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ben blij dat ik als eerste het bos indook :-)
-
jverdeyen
- Mountainbiker
- Location: Granville Fuse SL Team/S-Works Tarmac SL3/Scott Foil Team Issue
Fijne TT, dankzij het overvloedige water en modder. Remblokken zaten erdoor na 20km, ook bij mijn 2 kompanen... volgens mij iets met die zandgrond en liters water :).
Al bij al goed geamuseerd, goeie bevoorrading, goeie pijlen, genoeg parking, niet aanschuiven bij de inschrijving :p, ...
Maar speciaal hiervoor zou ik niet meer een uur in de auto willen rijden..
Al bij al goed geamuseerd, goeie bevoorrading, goeie pijlen, genoeg parking, niet aanschuiven bij de inschrijving :p, ...
Maar speciaal hiervoor zou ik niet meer een uur in de auto willen rijden..
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Was dit MTB-weekend de "vervanger"(nieuwe versie) van de MTB-weekends die Sunparks de voorbije jaren organiseerde in de maand oktober.....?
Die komt er binnen drie weken aan. Heb vorig jaar weekend gewonnen en ga er dan gebruik van maken. Helaas nog geen afstanden voor de tochten bekendgemaakt...crash biker wrote:Was dit MTB-weekend de "vervanger"(nieuwe versie) van de MTB-weekends die Sunparks de voorbije jaren organiseerde in de maand oktober.....?