[b]Lotto Panne Beach Endurance - 20/11/2011[/b]
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Post by sliekfretter »
deelnemer nummers bekend
http://www.beach-endurance.be/definitie ... t_2011.pdf
http://www.beach-endurance.be/definitie ... t_2011.pdf
-
coastrider
- Mountainbiker
Post by coastrider »
thx !pieterman wrote:aan zij die gaan sterven morgen veel suc6
en je niet opblazen in de start
Voila, ik heb de eer en het genoegen om de 69ste te zijn in de overall uitslag
Jammer dat ik bij het ingaan van het laatste keerpunt richting Bray-Dunes de groep voor me niet kon aanpikken. Zo de ganse strook alleen mogen overleven en heel wat energie foetsjie.
Ik vond het lastiger dan vorig jaar, vooral door het mullere zand en de vele valpartijen veroorzaakt door die linten
Nu moe en voldaan genieten van a lekker bakske frieten
Jammer dat ik bij het ingaan van het laatste keerpunt richting Bray-Dunes de groep voor me niet kon aanpikken. Zo de ganse strook alleen mogen overleven en heel wat energie foetsjie.
Ik vond het lastiger dan vorig jaar, vooral door het mullere zand en de vele valpartijen veroorzaakt door die linten
Nu moe en voldaan genieten van a lekker bakske frieten
- Don Cortisoni
- Mountainbiker
Post by Don Cortisoni »
Ik vond het minder lastig als vorig jaar, maar had dan ook een platte band na 10 kilometer
Volgens de takelaar waren er dit jaar veel meer als andere jaren.
Volgens de takelaar waren er dit jaar veel meer als andere jaren.
Tja, de linten...Vooral de betonijzers op kniehoogte! Al na 3 km zwaar tegen dek en moeten opgeven met verschillende kneuzingen en krom stuur. Was niet te vermijden aangezien iedereen plots rechts of links van de linten moest sturen. Een echte schande van de organisatie om zoiets op het strand te plaatsen, zeker zo kort na de start als er nog 1 grote onoverzichtelijke groep bijeen is. En ik was blijkbaar niet de enige pechvogel! 
-
pro winner
- Mountainbiker
Post by pro winner »
Degene die het schitterende idee had om linten te spannen te midden van het harde zand zal dat waarschijnlijk volgend jaar niet meer herhalen.
Na al die jaren moet men toch weten dat een startend peleton in een beachrace niet te voorspellen is.
Na al die jaren moet men toch weten dat een startend peleton in een beachrace niet te voorspellen is.