Zo 28/08/2011 Bekkevoort :: Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pareke
Mountainbiker

Post by pareke »

Ik heb daar alleen maar den donkere van leffe gezien en na 90 km krijg je daar wel slappe benen van , dus op een rustig tempo terug naar huis gereden
ps , da beest heeft wel zijn loodje gelegd want den angel heb ik er thuis uitgetrokken
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

koppigaard Geplaatst: Ma 29 Aug 2011 23:00 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Dit ben ik nog vergeten te vertellen. Bekkevoort is een mooie TT. De organisatie was af. En wat je kan verwachten in deze streek, dat is ook mee gegeven. Proficiat jongens. Ik vind het echt jammer voor de club dat de massa is weg gebleven.

Mercie hé koppigaard. Dat doet altijd deugd als de deelnemers zich hebben geamuseerd.
Van de wespen heb ik geen last gehad (tijdens uitpijlen) maar in Aarschot vorige week 2 maal gestoken, ....... op mijn hoofd!! 3 dagen last van gehad! :drunk: :drunk:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Graag gedaan hoor Bulls Eye. Ik werk nu eenmaal in een sector waar een schouderklopje wonderen doet en weet, dit is wat de TT betreft, echt gemeend hoor!
bikerbee
Mountainbiker

Post by bikerbee »

Nog een late reactie van mj, maar het ik ben dan ook niet altijd bezig met de pc en alles wat er aan gelinkt is.

Het was inderdaad een zeer goede TT zoals al de vorige jaren, zo zouden ze allemaal moeten zijn. Alleen jammer dat ik zelf niet in vorm was en heb het dit jaar dus maar op de 42 (39.7 vlogens mijn GPS) gehouden en dit bleek een goede beslissing. Daarom heb ik er niet minder van genoten.

De gene dat geinterresseerd zijn in de Track vinden deze hier:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=oyzprbcrefewyjri

Tevens wil ik nog even de hulpverleners bedanken voor het verzorgen van mijn schaafwonden die ik had opglopen kort voor de aankomst.

Tot volgend jaar met hopelijk minder concurentie van een andere TT want dit verdient deze organisatie wel

Grtz,
Post Reply