Do 21/07/2011 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lowie
Mountainbiker

Re: Mijn geheim?

Post by lowie »

Supernaut wrote:
lowie wrote:
't Is zo eens iets anders om ipv een avs tussen 14 en 17 plots eens met 24.2 km/u terug aan de auto te komen !
Genoten van een tochtje in eigen streek en proficiat aan de organisatoren en medewerkers van de Millegemse club !
stoefer :^o
ik dacht dat gij in de zomer alleen maar topics over TT's en marathons in de Ardennen opende :oops:
Supernaut
Mountainbiker

Re: Mijn geheim?

Post by Supernaut »

lowie wrote:
Supernaut wrote:
lowie wrote:
't Is zo eens iets anders om ipv een avs tussen 14 en 17 plots eens met 24.2 km/u terug aan de auto te komen !
Genoten van een tochtje in eigen streek en proficiat aan de organisatoren en medewerkers van de Millegemse club !
stoefer :^o
ik dacht dat gij in de zomer alleen maar topics over TT's en marathons in de Ardennen opende :oops:
Nieje gij , ik lees in de zomer graag die geweldige avonturen van tt's in dit pannenkoekenvlakke stukje België :drunk: .
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Dank aan MTB-jij trouwens voor de gratis foto!!

Image
O-O
Mountainbiker

Post by O-O »

MTBert wrote: Zeer goede bepijling, standaard bevoorrading met een originele "zeikhoek" bij de 2e stop :P
nu nog zo'n originele zeikhoek voor vrouwen, of het ter beschikking stellen van plastuiten en 'tis compleet! :-D
Post Reply