Leuk weekend van gemaakt met bikepartner. Enkel idd bepijling die soms nog ietsje duidelijker mocht geplaatst worden. Gezien je aan wedstrijd tempo er soms te snel voorbij bent. Mr ik snap wel dat dit niet altijd gemakkelijk is ! Parcours was indd zeer gevarieerd met enkel zware stukken en ook vlam stukken, dikke chapeau ! Een laatste tip mischien is als de organisatie al op voorhand weet dat de 65km wat langer is, gelieve dit dan ook nog te vermelden bv net voor de start. Want heb de laatste 10km echt wel de man met de hamer tegen gekomen :p haha !
grtz !
Zo 21-08-2011 Police Bike Marathon met foto's
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Saturnuske
- Mountainbiker
Post by Saturnuske »
De Swinnen heeft zich ook weer ne keer naar Ouren verplaatst om er ne mooie dag van te maken. Ik was heel lomp geweest om om 12u te starten. Maar dat was te verwachten na m'n jetlag van m'n Canadareis. Allez, genoeg erover. De tocht vatte ik aan met een fiets die niet te pruimen viel. Na een Rockies reis was dat normaal ook, ondertussen niet de tijd gehad om grondige materiaalproblemen op te lossen. Was maar vertrokken met die fiets omdat ik ook niet wist dat het niet zo erg ging zijn.
Laps, van't zelfde laken een broek. Heel de toertocht heb ik ook elke helling mogen opstappen. Ik 'movede' voor geen meter. Buiten de hellingen kon ik nog wat taffelen op de 'iets plattere stukken'. De toertocht vond ik uiterst zwaar. Aangezien ik ook zo laat vertrokken was, had ik ook niet zo veel goesting meer en de vermoeidheid nog mss.
Gedurende de hele afstand heb ik ook geen kat gezien. Op de laatste 10 km zat ik op m'n tandvlees. It felt like an eternity. En dan moest het toch niet lukken zeker dak de laatste 500 m werd achtervolgd door nen hond.
Enfin, als m'n conditie terug in orde zou zijn kom ik terug want kdenk wel dat je er heel mooi fietsen. De tt liep parallel met het permanent fietsroutenetwerk van de Hoge Venen.
Laps, van't zelfde laken een broek. Heel de toertocht heb ik ook elke helling mogen opstappen. Ik 'movede' voor geen meter. Buiten de hellingen kon ik nog wat taffelen op de 'iets plattere stukken'. De toertocht vond ik uiterst zwaar. Aangezien ik ook zo laat vertrokken was, had ik ook niet zo veel goesting meer en de vermoeidheid nog mss.
Gedurende de hele afstand heb ik ook geen kat gezien. Op de laatste 10 km zat ik op m'n tandvlees. It felt like an eternity. En dan moest het toch niet lukken zeker dak de laatste 500 m werd achtervolgd door nen hond.
Enfin, als m'n conditie terug in orde zou zijn kom ik terug want kdenk wel dat je er heel mooi fietsen. De tt liep parallel met het permanent fietsroutenetwerk van de Hoge Venen.
-
marc vanomobilbiker
- Mountainbiker
Post by marc vanomobilbiker »
Foei foei dit kan natuurlijk niet en dan wordt het er zeker niet gemakkelijker op om de nodige toelatingen te krijgen.anho wrote:"Leuk" om te zien dat bidons "gewoon" worden weggegooid...... Straks kunnen we ook nog de afvalbergen op en neer biken.