04/06/2011 Hagelandse crono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bikerboy16
- Mountainbiker
Post by bikerboy16 »
Ik heb een paar weken geleden 75km gereden op de 3 action classic en ik zou graag terug zo een afstand rijden.
Ligt het niveau hier veel hoger dan op een toertocht?
of zit iedereen hier echt te racen om de beste tijd neer te zetten?
Kun je met een gemiddelde van ongeveer 21km/h hier iets komen doen?
Ligt het niveau hier veel hoger dan op een toertocht?
of zit iedereen hier echt te racen om de beste tijd neer te zetten?
Kun je met een gemiddelde van ongeveer 21km/h hier iets komen doen?
- IntoXic
- Mountainbiker
Uiteraard, dan sta je ergens halfweg in de uitslagbikerboy16 wrote: Kun je met een gemiddelde van ongeveer 21km/h hier iets komen doen?
http://www.mtbteamlangdorp.be/chrono/uitslag/2010.html
- bikerboy16
- Mountainbiker
Post by bikerboy16 »
Dus ik kan me de dag zelf gewoon inschrijven, ook als er teveel volk is bijvoorbeeld?IntoXic wrote:Uiteraard, dan sta je ergens halfweg in de uitslagbikerboy16 wrote: Kun je met een gemiddelde van ongeveer 21km/h hier iets komen doen?
Dit is dan mijn eerste chrono. Hoe wordt de tijd opgenomen? Krijg ik gewoon een nummer fzo?
thanks
- IntoXic
- Mountainbiker
Je kan de dag zelf inschrijven tussen 8u45 en 11u45.
Bij inschrijving krijg je je startnummer
Je kan vrij starten tussen 10u en 12u (start is tussen 9-10u voorbehouden voor voorinschrijvingen)
Je nummer wordt bij vertrek en aankomst ingegeven. Aan de hand hiervan weten wij de tijd die je onderweg geweest bent.
Onderweg passeer je een aantal controles die je niet mag missen. Als je aankomt controleren we hierop en we geven 20min straftijd indien je een controles mist.
Je kan vrij starten tussen 10u en 12u (start is tussen 9-10u voorbehouden voor voorinschrijvingen)
Je nummer wordt bij vertrek en aankomst ingegeven. Aan de hand hiervan weten wij de tijd die je onderweg geweest bent.
Onderweg passeer je een aantal controles die je niet mag missen. Als je aankomt controleren we hierop en we geven 20min straftijd indien je een controles mist.
ja tuurlijk kan je komen, hangt af van wat je wilt bereiken. voor mij is dit altijd een test voor de conditie. en om te weten hoeveel ik vooruit ben gegaan tegenover het jaar ervoor.IntoXic wrote:Uiteraard, dan sta je ergens halfweg in de uitslagbikerboy16 wrote: Kun je met een gemiddelde van ongeveer 21km/h hier iets komen doen?
2009: 5u, was de eerste keer en het doel was aankomen
2010: 4:28, had last van mijn maag. omdat het zo warm was dronk ik veel, maar bij de 2de bevoorrading te snel, te veel gedronken en daarna last van de maag.
2011:??? ik ga voor 4:10
- bikerboy16
- Mountainbiker
Post by bikerboy16 »
oké bedankt!
Verheug ma al naar zaterdag, en hopelijk wat betreft het verbod in de bossen is het nu beter met de regen die vandaag is gevallen.
Zou ook nie begrijpen waarom dit dan niet zou mogen doorgaan, bij een mountainbike tocht gaat toch niemand sigaretten roken in de bos eh ;s ..en zo hard rijden totdat er vonken vanaf komen zal ook wel nie gebeure ;p
Verheug ma al naar zaterdag, en hopelijk wat betreft het verbod in de bossen is het nu beter met de regen die vandaag is gevallen.
Zou ook nie begrijpen waarom dit dan niet zou mogen doorgaan, bij een mountainbike tocht gaat toch niemand sigaretten roken in de bos eh ;s ..en zo hard rijden totdat er vonken vanaf komen zal ook wel nie gebeure ;p
- veldegemnaere
- Mountainbiker
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
als je ze vindt tenminsteIntoXic wrote:Je kan de dag zelf inschrijven tussen 8u45 en 11u45.
sorry, ik kon het niet laten