04/06/2011 Hagelandse crono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
bikerboy16
Mountainbiker

Post by bikerboy16 »

Ik heb een paar weken geleden 75km gereden op de 3 action classic en ik zou graag terug zo een afstand rijden.

Ligt het niveau hier veel hoger dan op een toertocht?
of zit iedereen hier echt te racen om de beste tijd neer te zetten?
Kun je met een gemiddelde van ongeveer 21km/h hier iets komen doen?
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

bikerboy16 wrote: Kun je met een gemiddelde van ongeveer 21km/h hier iets komen doen?
Uiteraard, dan sta je ergens halfweg in de uitslag
http://www.mtbteamlangdorp.be/chrono/uitslag/2010.html
bikerboy16
Mountainbiker

Post by bikerboy16 »

IntoXic wrote:
bikerboy16 wrote: Kun je met een gemiddelde van ongeveer 21km/h hier iets komen doen?
Dus ik kan me de dag zelf gewoon inschrijven, ook als er teveel volk is bijvoorbeeld?

Dit is dan mijn eerste chrono. Hoe wordt de tijd opgenomen? Krijg ik gewoon een nummer fzo?

thanks
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

Je kan de dag zelf inschrijven tussen 8u45 en 11u45.
Bij inschrijving krijg je je startnummer
Je kan vrij starten tussen 10u en 12u (start is tussen 9-10u voorbehouden voor voorinschrijvingen)

Je nummer wordt bij vertrek en aankomst ingegeven. Aan de hand hiervan weten wij de tijd die je onderweg geweest bent.
Onderweg passeer je een aantal controles die je niet mag missen. Als je aankomt controleren we hierop en we geven 20min straftijd indien je een controles mist.
zero
Mountainbiker

Post by zero »

IntoXic wrote:
ja tuurlijk kan je komen, hangt af van wat je wilt bereiken. voor mij is dit altijd een test voor de conditie. en om te weten hoeveel ik vooruit ben gegaan tegenover het jaar ervoor.
2009: 5u, was de eerste keer en het doel was aankomen
2010: 4:28, had last van mijn maag. omdat het zo warm was dronk ik veel, maar bij de 2de bevoorrading te snel, te veel gedronken en daarna last van de maag.
2011:??? ik ga voor 4:10
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Droogte in de bossen zal geen probleem meer zijn, der is al ewa uitgevallen vandaag #-o . Vrees dat ik zelfs de furious fred vanachter nog ga moeten wisselen voor ne racing ralph.
bikerboy16
Mountainbiker

Post by bikerboy16 »

oké bedankt!
Verheug ma al naar zaterdag, en hopelijk wat betreft het verbod in de bossen is het nu beter met de regen die vandaag is gevallen.
Zou ook nie begrijpen waarom dit dan niet zou mogen doorgaan, bij een mountainbike tocht gaat toch niemand sigaretten roken in de bos eh ;s ..en zo hard rijden totdat er vonken vanaf komen zal ook wel nie gebeure ;p
veldegemnaere
Mountainbiker

Post by veldegemnaere »

met die groene weet je nooit
hoop dat ze toelating krijgen
Tiry
Mountainbiker

Post by Tiry »

hoe laat is het prijsuitreiking?
en is het de moeite om te blijven tot dan? :oops:
wss ga ik toch geen prijs rijden, maar een goeie test voor mezelf... :D
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

IntoXic wrote:Je kan de dag zelf inschrijven tussen 8u45 en 11u45.
Bij inschrijving krijg je je startnummer
Je kan vrij starten tussen 10u en 12u (start is tussen 9-10u voorbehouden voor voorinschrijvingen)

Je nummer wordt bij vertrek en aankomst ingegeven. Aan de hand hiervan weten wij de tijd die je onderweg geweest bent.
Onderweg passeer je een aantal controles die je niet mag missen. Als je aankomt controleren we hierop en we geven 20min straftijd indien je een controles mist.
als je ze vindt tenminste #-o

sorry, ik kon het niet laten :wink:
Post Reply