Zo 08/05/2011 Buggenhout :: 2 de Bergpallieterstoertocht (08
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Heb vandaag een groot deel van dit parcour wisten verkennen .. toch aangenaam verrast door de nieuwe baantjes die ik nog nooit bereden heb . Het leek of sommige baantjes ter plekke zijn uitgevonden ...hoe vinden jullie het allemaal
Op één plaats twijfelde ik echt omdat het onmogelijk was er door te rijden door de dikke begroeing van enkele struiken maar daar er zeker 5 pijltjes hangen toch doorgeploeterd en inderdaad
Nu voorbij de bevoorrading in da schooltje te moorsel ,net voor het tweede bosje zijn we tegen gehouden geweest door iemand die jullie probeerd te bereiken . Dit zou volgens hem een prive stuk (bosje) zijn waar niemand doormag .Ook rijden jullie over een stuk land dat van hem is en waar hij niets van afwist
Hier kunnen problemen van komen zij hij omdat dit beschermd gebied is en er ook bijenkorven gevestigd zijn. Heb zijn telefoon gevraagd zodat je die persoon is kunt bellen. Zal zijn gegevens via pb doorsturen.
Hopelijk komt alles in orde want het zeker de moeite en er is veel wer in gestoken ....
Groeten,
Gunther
Nu voorbij de bevoorrading in da schooltje te moorsel ,net voor het tweede bosje zijn we tegen gehouden geweest door iemand die jullie probeerd te bereiken . Dit zou volgens hem een prive stuk (bosje) zijn waar niemand doormag .Ook rijden jullie over een stuk land dat van hem is en waar hij niets van afwist
Hopelijk komt alles in orde want het zeker de moeite en er is veel wer in gestoken ....
Groeten,
Gunther
Als het zo is dan heb je ne karmeliet te goed van mijStreets wrote:vandaag stopte er een jeep in wemmel, met de vraag, "heee, jij bent van Strafinbergaf, ik zie dat jullie pijltjes nog ophangen, is de grote toer nog te rijden met bepijling.![]()
Ik antwoordde neen, het is niet die van ons, maar van de bergpallieters.
Hopeljik is hij nu aan het meelezen, dan hebben jullie een inschrijving meer.
Streets
Hartelijk dank voor de info Guther ik heb nergens gemerkt dat het prive zou zijn en alles is ook goed gekeurd door stad Aalst maar ga zeker eens contact op nemen met die meneer en in het slechtste geval moeten we de toer aanpassen. Wat die dichte begroeiing betreft die wordt zaterdag gesnoeid zodat iedereen er door ken rijden natuurlijk. In droeshout hebben we een stuk moeten laten vallen wegens te dichte begroeiing en teveel netels, is wel jammer want was ook een baantje waar ik zelf nog niet was gepasseerd met voorgaande toertochten, nu ja mochten we morgen tijd over hebben misschien dat we het er toch nog bij steken we zullen zien. Voor de rest ligt het parcours er perfect bij de technische klimmetjes op de 75 km zijn allemaal perfect te doen zelfs met rugzak. vol pijlen. Leute gegarandeerd. Tot zondagGun*666 wrote:Heb vandaag een groot deel van dit parcour wisten verkennen .. toch aangenaam verrast door de nieuwe baantjes die ik nog nooit bereden heb . Het leek of sommige baantjes ter plekke zijn uitgevonden ...hoe vinden jullie het allemaal![]()
Op één plaats twijfelde ik echt omdat het onmogelijk was er door te rijden door de dikke begroeing van enkele struiken maar daar er zeker 5 pijltjes hangen toch doorgeploeterd en inderdaad
![]()
![]()
Nu voorbij de bevoorrading in da schooltje te moorsel ,net voor het tweede bosje zijn we tegen gehouden geweest door iemand die jullie probeerd te bereiken . Dit zou volgens hem een prive stuk (bosje) zijn waar niemand doormag .Ook rijden jullie over een stuk land dat van hem is en waar hij niets van afwistHier kunnen problemen van komen zij hij omdat dit beschermd gebied is en er ook bijenkorven gevestigd zijn. Heb zijn telefoon gevraagd zodat je die persoon is kunt bellen. Zal zijn gegevens via pb doorsturen.
Groeten,
Gunther
Heb vandaag nog eens overlegd en we gaan een sumiere bevoorrading voorzien in Buggenhout je moet maar in de tent gaan en er naar vragen bij mensen van de bergpallieters. Let wel het is geen uitgebreide post maar een wafel of iets dergelijks moete er zeker afgeraken16Horsepower wrote:We worden tegenwoordig verwend op de toertochten (cfr Droeshout vorige week)! Nu ook de mogelijk tot inschrijven op andere locaties (in mijn geval op 1 km van thuis)! Schitterend mannen! Mij kan je rond 8u00 verwachten in Droeshout. Wellicht komen we pas na zo'n 40 km de eerste bevoorrading tegen als we in Droeshout starten voor de 75 km?
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
laat mij hopen, zelf zal ik er niet bijzijn, om 11u30 krijg ik een deel van mijn schoonfamillie over de vloer voor een feestje (alweer eentje )PVDM wrote:Als het zo is dan heb je ne karmeliet te goed van mijStreets wrote:vandaag stopte er een jeep in wemmel, met de vraag, "heee, jij bent van Strafinbergaf, ik zie dat jullie pijltjes nog ophangen, is de grote toer nog te rijden met bepijling.![]()
Ik antwoordde neen, het is niet die van ons, maar van de bergpallieters.
Hopeljik is hij nu aan het meelezen, dan hebben jullie een inschrijving meer.
Streets
Streets
Succes ermee
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Aanwezig voor de 75 km, laat maar komen de off-road paadjes,ben benieuwd wat jullie allemaal gaan uitsteken tot dan