Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
Over het 75km tochtje niets dan lof ! geweldige training voor de hagelandse crono... na de tweede bevoorading was er wel een afdaling waar een ongelukkige een deftige totter maakte met zijn cyclocrosser, hoop dat hij er niet teveel aan overhoud 
Vandaag vertrokken om 8.30 u voor de 75 km. Mooi parcours met pittige klimmetjes. Ook een test voor stuurmanskunsten in de afdalingen.
Spijtig genoeg na 19 km kettingbreuk.
De eerste keer dat ik zoiets voor heb. Een vriendelijke biker is gestopt om zijn kettingpons te lenen. Echter niet gelukt en kettingpons ook stuk gegaan
Te voet naar de bevoorrading gelopen dan maar. En niets dan lof over de mensen van de materiaalpost aldaar
. Het euvel verholpen met de glimlach (ik had zeker gedacht dat de rit erop zat) Dan verder gebold voor de 75, weliswaar met een uur vertraging. Dank aan de organisatie!!
(ps moest de biker die gestopt is om te helpen, dit lezen, wil die me dan een pb sturen?)
Spijtig genoeg na 19 km kettingbreuk.
(ps moest de biker die gestopt is om te helpen, dit lezen, wil die me dan een pb sturen?)
75 km (was 80km) finished at 3:45u, 21,26 gem, en 1025 hoogtemeters.
Prachtige en uitdagende tocht.
toch ff opmerken dat 75 km geen 80 km is
, met 1 of 2 km meer hou ik altijd wel rekening maar zeker geen 5, ik had gelukkig nog genoeg jus in men benen maar ik heb toch lichtjes gevloekt. vanaf 70 km men laatste restjes energie eruit geperst met het gedacht dat het nog ± 5 km was. Dat werder er dus 10. 5 km meer op dit parcour haspel je niet zomaar ff af. Mss in de toekomst een bordje zetten vanwaar de échte laatste 5 km beginnen
Het was in elk geval een goei training voor de 110 km van wolfsdonk oep wiele op 15 mei.
Prachtige en uitdagende tocht.
toch ff opmerken dat 75 km geen 80 km is
Het was in elk geval een goei training voor de 110 km van wolfsdonk oep wiele op 15 mei.
-
Jochem83
- Mountainbiker
Heb de 45km gereden. vond deze één van de beste TT's dat ik dit jaar al gereden heb. Zeer varierend.
Bij de bevoorrading op de 45 na 20km was het drankje gewoon water.
Maar alles was in orde. Bevoorrading, bepijling, afspuitstand.
Ben 2 fotograafs tegengekomen. Kan iemand mij zeggen waar ik deze foto's kan vinden?
See ya next year!!!
Ben 2 fotograafs tegengekomen. Kan iemand mij zeggen waar ik deze foto's kan vinden?
See ya next year!!!
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Daar was ook nog een andere drank hoor want ik heb echt geen water gedronken en die bevoorrading was volgens mij voor iedereen dezelfde.Jochem83 wrote:Heb de 45km gereden. vond deze één van de beste TT's dat ik dit jaar al gereden heb. Zeer varierend.
See ya next year!!!
Waar was trouwens in het begin de splitsing voor de 25km want mijn broertje heeft deze gemist en is zodoende mee op het gedeelte 45/55/75 geraakt.