Za 30/04/2011 Wortegem-Petegem :: 1meitocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Kunnen hier niet ontbreken
Kom ook met de velo van thuis, zo'n 12 tal km enkel
Kom ook met de velo van thuis, zo'n 12 tal km enkel
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
@ Yannick
Ik zal er niet zijn man...
Ik had nochtans alles geregeld om te kunnen komen
en keek er ongelooflijk naar uit, maar....
Ik kreeg zaterdag slecht nieuws van de stoute meneer doktoor...
Blijkt dat de linker aanhecht van de kuitspier van m'n linkerbeen gescheurd is....
Dit heeft als gevolg dat ik niet op m'n voorvoet kan lopen en/of staan, alleen op m'n hiel...
Klimmen zit er dus niet in...
normaal gezien 2 tot max. 3 weken geen MTB voor mij
@ de Forumbikers geniet ervan.
Ik zal er niet zijn man...
Ik had nochtans alles geregeld om te kunnen komen
Ik kreeg zaterdag slecht nieuws van de stoute meneer doktoor...
Blijkt dat de linker aanhecht van de kuitspier van m'n linkerbeen gescheurd is....
Dit heeft als gevolg dat ik niet op m'n voorvoet kan lopen en/of staan, alleen op m'n hiel...
Klimmen zit er dus niet in...
normaal gezien 2 tot max. 3 weken geen MTB voor mij
@ de Forumbikers geniet ervan.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
anders uw schoenplaatje op uw hiel zetten?Bresciani wrote: Dit heeft als gevolg dat ik niet op m'n voorvoet kan lopen en/of staan, alleen op m'n hiel...
Klimmen zit er dus niet in...![]()
neeje, gene zever, veel beterschap
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Na mijn knieoperatie deze week zal ik hier niet kunnen aantreden.
Zal de eerste keer zijn in meer dan 5 jaar dat ik deze moet laten schieten maar ik wil hem aanraden aan iedereen.
Prachtige startplaats, en parcours dat vooral de laatste jaren een boost gekregen heeft. Ik denk niet dat er zijn die meer uit de Spittaalbossen en Bouvelosbos(enkele toffe klimmetjes) halen dan jullie vorig jaar.
Daarbij een hellend parcours en nog een uitsmijter langs de Donkvijvers.
Als ik lees dit jaar Spittaalbos 10km dat is nog eens een aantal km meer dan Desselgem dat al super was.
De gratis Ename zal voor vele welkom zijn.
Zal de eerste keer zijn in meer dan 5 jaar dat ik deze moet laten schieten maar ik wil hem aanraden aan iedereen.
Prachtige startplaats, en parcours dat vooral de laatste jaren een boost gekregen heeft. Ik denk niet dat er zijn die meer uit de Spittaalbossen en Bouvelosbos(enkele toffe klimmetjes) halen dan jullie vorig jaar.
Daarbij een hellend parcours en nog een uitsmijter langs de Donkvijvers.
Als ik lees dit jaar Spittaalbos 10km dat is nog eens een aantal km meer dan Desselgem dat al super was.
De gratis Ename zal voor vele welkom zijn.
Rock Rider wrote:Ga zelfs met de bike komen, kwestie van nog 1.5 km heen en 1.5 km terug erbij te hebbenRock Rider wrote:aanwezig voor de 75 km
Ik zou toch de auto nemen zulle rockske
Zal ook nog eens deelnemen aan deze tt. Zo dicht bij de deur kunnen we ze toch niet laten liggen hé. Enkel als 't zou regenen zoals 't nu bezig is, ga ik de zondag op den bike geven. Eiers naar de nonnen brengen zal de boodschap zijn. Het ziet er allenszins weer veelbelovend uit. Ga opteren voor de 75, vertrekkende van thuis, moet dit een mooi km-aantal opleveren.
@jodela: veel en snel beterschap he man, en tot op/ of naast de vélo.