Za 09/04/2011 Templeuve (Fr) :: Kasseien Vreten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tambar
Mountainbiker

Post by Tambar »

Gisteren ook voor de 2e maal deze rit gereden.

Inschrijving liep een beetje 'chaotisch', misschien in de toekomst een aparte tafel voorzien voor degene die al vooraf ingeschreven zijn!

Veel volk op het parcours, er was nog een andere rit, ingericht door ASO, nadeel was dat je dikwijls moest afwijken van de 'ideale lijn'.
De meesten van die rit reden met een koersfiets, daardoor vlogen ze minder snel over de kasseien.
't Blijft toch iets speciaals, respect voor de profs en wielertoeristen die het traject afleggen op hun dunne bandjes!

3 bevoorradingen onderweg, zeker voldoende.

Afstand: 128 km, avs: 27,7 km/hr.

Voor mij wordt dit een jaarlijkse traditie.
Tambar
Mountainbiker

Post by Tambar »

Chirurg wrote:- geen pijltjes na 'carrefour de l'arbre' zoals gezegd
Na de zone Gruson, dit is de zone aansluitend op de carrefour de l'arbre' (net over drukke weg), had je terug de witte bordjes.
In de toekomst de bordjes misschien voorzien van een andere kleur of een opvallende rand zodanig dat ze beter opvallen.
metteko
Mountainbiker

Post by metteko »

Ikzelf heb deze tocht aangevangen in de namiddag. De organisatie was zo vriendelijk om wat bevoorrading klaar te leggen voor ons zodat we toch iets te eten hadden onderweg.
Derde keer dat ik hier was en het was wederom een prachtige tocht! Zalig weertje en het afzien op de stroken is iets ongeëvenaard.
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Ik was zaterdag ook aanwezig. De bepijling vond ik nogal verwarrend door de 'gele en rode pijlen'. Op het einde net voor Carrefour de l'arbre vermoedelijk nog ergens op de andere route terecht gekomen, aan het einde slechts 129.64km en niet de 138.

http://connect.garmin.com/page/activity ... cid=976425
Post Reply