Mooie tocht met de nodige hm's.
Die modderstroken lijken mij toch omzeilbaar ?
Tot volgend jaar !
Zo 20/03/2011 Sart-Tilman :: 18ième VTT Sart Tilman
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Had er een beetje schrik voor na gisteren de Ename classic deden de beentje een beetje pijn. Maar al bij al viel het goed mee. Inderdaad dat stuk na de derde bevoorrading veel een beetje tegen, maar voor de rest een super tocht.
- Tinman
- Mountainbiker
Het was zwaar vandaag op de 56km. Na de laatste verversing die modderstrook was niet te rijden. (voor mij altans) Daar ook kramp gekregen en toen was het helemaal gedaan. De laatste km op het tandvlees gereden. Hoeveel hm zaten er nu in de langste afstand? (fietsmaat had er veel meer dan mij
op dezelfde afstand)
Last edited by Tinman on Sun 20 Mar 2011 19:13, edited 1 time in total.
- endorfin
- Mountainbiker
1160 volgens menne garmainTinman wrote:Het was zwaar vandaag op de 56km. Na de laatste verversing die modderstrook was niet te rijden. Daar ook kramp gekregen en toen was het helemaal gedaan. De laatste km op het tandvlees gereden. Hoeveel hm zaten er nu in de langste afstand? (fietsmaat had er veel meer dan mijop dezelfde afstand)
- Zombiker
- Mountainbiker
Straf dat er toch zoveel modder lag met momenten, maar we zijn MTBikers voor iets: ge kunt ook met witte overschoentjes op nen dunbander gaan rijden als u dat niet aanstaat.
Vond de tour precies wat mooier als vorig jaar, dikke kus aan de organisatie voor de perfecte afpijling, bevoorradingen en nazorg!!
Vond de tour precies wat mooier als vorig jaar, dikke kus aan de organisatie voor de perfecte afpijling, bevoorradingen en nazorg!!
- UBO
- Mountainbiker
Wat mij aan deze tocht op viel buiten de stevige modderstroken, waren de lekkebanden. Vooral voor en net na de laatste bevoorrading. Heb dit nog nooit gezien zoveel lekkebanden op zo een kort stuk!
Verder vond ik de tocht matig qua traject, goed dat er modderstroken in zaten om het wat technischer te maken. En zoals gewoonlijk bij een stany-smol: op bepijling en bevoorrading viel niks op te merken. Wat ook heel goed was dat je meteen bij de inschrijving een noodnummer mee kreeg.
Verder vond ik de tocht matig qua traject, goed dat er modderstroken in zaten om het wat technischer te maken. En zoals gewoonlijk bij een stany-smol: op bepijling en bevoorrading viel niks op te merken. Wat ook heel goed was dat je meteen bij de inschrijving een noodnummer mee kreeg.