Denderhoutem-Brussel centrum
31 km enkel
1u10 à 1u20 (1u19 traagste-1u09 rapste) afhankelijk van velo-goesting-bijna doodservaringen
mtb op black panters of koersvelo op 700*23
voorlopig 2 à 3 keer in de week
nougabollen fietsvergoeding
fietsstalling-douches.
Lockers/kleedkamer zijn onderweg dus voorlopig op en af geladen lijk nen muilezel. Inclusief bus deo
Fietsen naar het werk : Afstand, tijd, frequentie
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
13km enkel,
Lennik - Anderlecht
tijd tussen de 26 en 32 minuten, te zien vanwaar de wind zit.
Vergoeding 0.144 euro de kilometer.
Douche voorzien, en een kastje met werkkleren voor de ganse week.
Rij altijd met de mtb; nu nog met schwalbe marathons, omdat die een lichtgevende zijkant hebben, en das wel handig om 6u smorgens..
Vanaf dat het zowel smorgens als savonds klaar zal zijn leg ik weer de slicks continentals op.
Alle werkdagen, zijn er vier op de week.
Winter en zomer; begonnen vorig jaar nadat ik vond dat ik weer wa moest beginnen sporten en ik geen zin heb om savonds in een zaal wa gaan te staan, en daarvoor ook geen tijd heb.., met mijn bijberoep
Ik wou dat ik het al jaren eerder geleden beginnen doen was...
Lennik - Anderlecht
tijd tussen de 26 en 32 minuten, te zien vanwaar de wind zit.
Vergoeding 0.144 euro de kilometer.
Douche voorzien, en een kastje met werkkleren voor de ganse week.
Rij altijd met de mtb; nu nog met schwalbe marathons, omdat die een lichtgevende zijkant hebben, en das wel handig om 6u smorgens..
Vanaf dat het zowel smorgens als savonds klaar zal zijn leg ik weer de slicks continentals op.
Alle werkdagen, zijn er vier op de week.
Winter en zomer; begonnen vorig jaar nadat ik vond dat ik weer wa moest beginnen sporten en ik geen zin heb om savonds in een zaal wa gaan te staan, en daarvoor ook geen tijd heb.., met mijn bijberoep
Ik wou dat ik het al jaren eerder geleden beginnen doen was...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
el gordo wrote:En uw collega's vinden dat ook?Stalen Worm wrote:voorzieningen: zijn er, maar gebruik ik niet, een bus deo is voldoende.