Zo 27/02/2011 Gelrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gertje666 Geplaatst: Vr 25 Feb 2011 22:57 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn gebeden zijn aanhoort .Yes yes Zondag en zaterdag regen.Zal zaterdag avond nog is met het enduro machine een gaan TT'ke doen en dan zondag de 60 met de bike Lekker gaan spelen in het slijk gelak een klein manneke.Hopelijk veel volk op de 60 da alles goe kapot is gereden tegen 10 uur Dan zal het lekker vettig en plakkerig worden.....
YesYes Sadsje zijn is ook een hobby hahahaha
Inderdaad een klein manneke

--------------------------------------------------------------------------------
Mijn gebeden zijn aanhoort .Yes yes Zondag en zaterdag regen.Zal zaterdag avond nog is met het enduro machine een gaan TT'ke doen en dan zondag de 60 met de bike Lekker gaan spelen in het slijk gelak een klein manneke.Hopelijk veel volk op de 60 da alles goe kapot is gereden tegen 10 uur Dan zal het lekker vettig en plakkerig worden.....
YesYes Sadsje zijn is ook een hobby hahahaha
Inderdaad een klein manneke
Vandaag gaan afpijlen en deze namiddag nog verkend.
Hier hebben vandaag enkele buien geweest maar het was vooral mieser.
Ondanks deze ligt het parcours er nog goed bij,buiten enkele kleine stukjes.Wat betreft bloso route zijn dit stukjes in Aarschot dewelke wel mooi zijn,maar verre van dat dit allemaal bloso route is.
De organisatie.
Hier hebben vandaag enkele buien geweest maar het was vooral mieser.
Ondanks deze ligt het parcours er nog goed bij,buiten enkele kleine stukjes.Wat betreft bloso route zijn dit stukjes in Aarschot dewelke wel mooi zijn,maar verre van dat dit allemaal bloso route is.
De organisatie.
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Hopelijk regent het deze nacht niet teveel meer, dan kom ik wel. Modder vind ik niet erg, maar hopelijk niet teveel van dat nat spetterslijk :)
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Ge kan nog altijd de kids-toer doen héspaver wrote:een beetje buikkrampen voor de momment maar hopelijk zijn ze morgenvroeg weg en anders zal het een beetje boskkaken worden misschien een beetje wc papier meenemen tot morgen
Ik heb nen babysit kunnen versieren, maar nog ni zeker of ik voor de 25 of de 45 zal gaan.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
amai, 'k ga in de cafetaria ni op u wachten zene ; da kan dan den helen dag durenspaver wrote:nee nee we gaan voor de grote he ikke met de fiets alles of niks bij leven en wel zijn tot morgen