Michelin 24 uren van Kester

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

parcival wrote:
De gemoedelijke sfeer die er onder de deelnemers hing is toch iets wat mij ook opviel! Zowel van de trage als de rappere mannen. Ik heb al andere koerskes meegemaakt!
:drunk: Héél gemoedelijk,ze gaan zelfs in de wisselzone een beetje languit op de grond liggen en niemand die zich daaraan stoorde. :lol:
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

:lol: Zoals ik al zei, ik heb al ander koerskes meegemaakt... :lol: :lol:
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Amai parci & Kruiper, stevig gereden precies!
Alezja, eigenlijk hebt ge amper 3u gas moeten geven hé :lol:
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Zombiker wrote:Amai parci & Kruiper, stevig gereden precies!
Alezja, eigenlijk hebt ge amper 3u gas moeten geven hé :lol:
Gas geven hemden we 24u gedaan zenne.Image
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

de goeie sfeer, 't is daarom dat wij het organiseren in Westerlo. De camping, de wisselzone, ... top sfeer!
zondag namiddag over de camping wandelen geeft je zo'n goed gevoel, dat je er onmiddellijk terug aan wil beginnen. De organisatie van Kester zal dat wellicht kunnen bevestigen!
Tot 25/6 in Westerlo!
Razor
Mountainbiker

Post by Razor »

tarzan2 wrote:
Razor wrote:Proficiat aan alle deelnemers en vooral aan de mannen van het bikepoint team.
Ik zat dit jaar in de organisatie maar volgend jaar wil ik zeker deelnemen!
Even wel een pluim geven voor El Perro Diablo denk ik. De man van het bikepoint team op de oranje niner, tijdens zijn rondje zich niet opwinden op tragere deelnemers en zelfs meermaals gezien dat hij zelf nog tips gaf aan andere rijders waar ze best reden of bv dat ze moesten blijven trappen in de afdaling. Chapau daarvoor!
Man met oranje niner was Jan Gettemans, zeer sympathieke en hoffelijke kerel, met 48 jaar de nestor van ons team maar hij rijdt zeker geen nestor tijden! :drunk:

Proficiat aan alle deelnemers en dan vooral de achterhoede van het peloton want zij hebben het meeste afgezien, chapeau aan iedereen!

Enne Bikepoint NINER team was THE man! 8)
even nog een foutje rechtzetten, niet dat ik eraan twijfel dat Jan een sympathieke kerel was maar ik bedoelde de andere kerel met de oranje mountainbike, ik zie nu op de foto's dat dit geen niner was? :oops:
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Volgens mij reed heel Bikepoint op ne Niner. Alé, ene had ne Cannondale 29'er maar die heeft maar efkes met die fiets gereden :roll: :-D
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Heeft er iemand een idee van het aantal hoogtemeters er per ronde overwonnen moest worden? :wink:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

De goede sfeer heeft veel te maken met het feit dat het hier een echt mtb-parcours was. De echte (weg)koerskonijnen die is een mtbwedstrijdje komen meepikken sporadisch bleven hier weg omdat het bergop en bergaf ging. Dat viel echt op vond ik.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Bij ons zitten die in Zolder hé, de mtb'ers komen naar Westerlo.
Post Reply