het was een mooi route, spijtig van de modder maar dat hoort erbij deze tijd van het jaar.
Maar ik heb het volgende probleem:
ik ben mijne polar band vergeten in de kleedkamers.
Ik ben als allerlaatste gaan douchen omdat ik op de weg nog een uur extra heb getraind nadat ik de 50km heb gedaan.
Dus ik hoop dat de poetsgroep mijne band zou hebben gevonden.
Het is een zwarte polar band met een uitzendbakske op met de volgende gegevens: polar en wind. normaal staat er nog iets meer op maar ik heb dat uitgedaan met een zwarte stift zodat ik het verschil merk tov mijn partner.
Dus als iemand deze zou hebben gevonden, gelieve mij dan iets te laten weten.
Met vriendelijke groeten
Guido
Zo 20/02/2011 Schaffen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: polar band
Uw polarband is bij mij, heb jij een voorstel om eraan te gerakenguidre wrote:het was een mooi route, spijtig van de modder maar dat hoort erbij deze tijd van het jaar.
Ik ben als allerlaatste gaan douchen omdat ik op de weg nog een uur extra heb getraind nadat ik de 50km heb gedaan.
Het is een zwarte polar band met een uitzendbakske op met de volgende gegevens: polar en wind. normaal staat er nog iets meer op maar ik heb dat uitgedaan met een zwarte stift zodat ik het verschil merk tov mijn partner.
Met vriendelijke groeten
Guido
Re: polar band
gelieve contact met mij op te nemen op mijn email adresremoo wrote:Uw polarband is bij mij, heb jij een voorstel om eraan te gerakenguidre wrote:het was een mooi route, spijtig van de modder maar dat hoort erbij deze tijd van het jaar.
Met vriendelijke groeten
Guido
guido_dreesen@hotmail.com
alvast super bedankt