Zo 06/03/2011 Winksele / Herent

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
drevelo
Mountainbiker

Post by drevelo »

ikke met de fiets,
indien ik mij de plaatsbeschrijving juist inbeeld, hoef je daar de hamer niet te verwachten. Deze strook kreeg verleden jaar negatieve kritiek.
Echter andere plekken om de hamer tegen te komen.

Tot zondag aan de bevoorrading!
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

DodgeW200 wrote: @ ikke met de fiets: rij je mee met de fiets tot ginder?
Ik ga mij ni de eerste kilometers stikkapot rijden om te proberen jullie te volgen zene.
Ik kom braaf mé de voituur :-D .
Giant2612
Mountainbiker

Post by Giant2612 »

Ik twijfel tussen deze en Kalmthout.Heb deze vorig jaar gereden en was zeer goede rit.
Alles zal afhangen men knie na de zware val van 2 weken geleden! :cry:
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

redben wrote:Mededeling.

In het kader van de sponsoring van de Duchenne Heroes , verkopen we nu zondag lotjes (1euro)met prijzen gesponsord door Lachouffe.
De volledige opbrengst hier gaat naar de ziekte van Duchenne, moest je in een gulle bui zijn strijk dan is over je hart en tegelijk portefeuille =D> =D> =D> .
Denk eraan wij als club doen dit niet om opbrengst te hebben maar om deze mensen onder het peterschap van Filip Meirhaege te steunen.
ter gelegenheid hiervan hebben we ook enkele bakken Lachouffe ingedaan om te verkopen.

Dus de aftertoer niet alleen Blonde en Bruine leffe maar ook donkere en blonde Lachouffe =D> =D> :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: #-o

amaai mn botten , als k nu gene chauffeur , heb zal k mej den bike tot daar komen denk ... alleen voor de chouffe te drinken ;-)))
Obelix
Mountainbiker

Post by Obelix »

Kom samen met de collega'tjes van MTBHA8 genieten van deze leuke tocht maar ook wat extra aandacht trekken voor onze "http/www.mountainbikedreams" beurs in Haacht
Be there! :-D
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

ikke met de fiets wrote:
Ik ga mij ni de eerste kilometers stikkapot rijden om te proberen jullie te volgen zene.
Ik zoek het parcours in de buurt van Sterrebeek en rij zo tot de start. Betalen en verder de rest van de toer. Dat bespaart mij een autorit.

Eric
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Eric B wrote:
ikke met de fiets wrote:
Ik zoek het parcours in de buurt van Sterrebeek en rij zo tot de start. Betalen en verder de rest van de toer. Dat bespaart mij een autorit.

Eric
Als je beetje terug leest kun je aanpikken aan de jeugdgevangenis.

Ikke woon op de sterrebeeksesteenweg en ga over de baan tot start (vertrek +/-8u20) en rij dan de rit (46/56). We zijn met een paar dus je kan ook altijd aanpikken.
Een peloton rijdt beter op de baan. :wink:
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Dat had ik idd al gelezen :-)
Aangezien ik nog maar net terug wat regelmaat in mijn training heb, ga ik voorlopig passen en mijn eigen tempo rijden.

Als de conditie wat beter is probeer ik zeker een keer aan te pikken als de gelegenheid zich voordoet

Eric
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Moeten we de sigarenberg ook op of laten we dat stuk asfalt links liggen 8)
redben
Mountainbiker

Post by redben »

@svennus. : de sigarenberg laten we rechts van ons liggen. we gaan rechtdoor de bos in om deze helling te nemen.
Vandaag het eerste stuk afgepijld en was zalig weer. beetje fris vanochtend maar daarna stralende zon.

de weersomstandigheden doen ons twijfelen nu. We laten jullie als rijders mee beslissen. De laatste 4 Km van de 45 en 56 Km hebben we een stukje bos waar we normaal een lus in maakte. Nu is het zo dat blijkt dat men daar bomen omgedan heeft en niet verwijderd , ze liggen dus op het pad. Te groot om over te rijden en te veel om zelf af te doen. :-) #-o .
Nu is het zo dat we daar als alternatief een weg hebben die in regenachtige weersomstandigheden nauwelijks te doen is.
Vandaag lag hij er doenbaar ( lees "technisch met diepe sporen en stenen bij).
We vragen ons af of we de 56 Km en en de 45 langs deze weg moeten laten gaan. In dit geval zullen we de laatste splitsing wel aanduiden met een bord "opgelet zwaar en technisch stuk".
Wat denken jullie? Laat maar weten we hebben tijd tot zaterdagmorgen om te beslissen.
Post Reply