Zo 20/02/2011 Lichtaart: 6de MTB Toertocht Lichtaart Update!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
wblft
Mountainbiker

Red Bull aanwezig 2km voor eind ??

Post by wblft »

Stomme vraag misschien, maar waarom zetten jullie die dames op het einde van de tocht ?? Tijdens de 48 km kan ik die vleugels onderweg wel gebruiken :bounce:. Achteraf smaakt mij meer een leffeke ...
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Net terug van het afpijlen! Alles ziet er fantastisch uit! Hopelijk hangen onze pijlen en borden er morgen nog zoals we ze hebben gehangen vandaag.
Wij zijn er klaar voor! Hopelijk blijft het weer goed zoals vandaag!

Diegene die morgen niet of slechts één keer voet aan de grond moeten zetten op de 35/46km die mogen zich inschrijven voor wedstrijden denk ik...
Ik denk dat 3 keer voet aan de grond het gemiddelde zal worden...

Have fun morgen!
12345
Mountainbiker

Post by 12345 »

3 maal , door het volk of ????wij gaan de uitdaging aan
Jan C
Mountainbiker

Post by Jan C »

Morgen ook van de partij als één helft van het Cape Epic team van Green Partners. Andere helft zit een weekje in Gran Canaria. Tjaa, tis afzien om daar te mogen trainen.
Morgen om 07.00 uur op de fiets, hoop om half negen er te zijn in Lichtaart voor 48 km en daarna uitfietsen richting Chaam.

groet Jan
nightmare
Mountainbiker

Post by nightmare »

foerske wrote:ik wil het hoogteprofiel hier op zetten... maar da lukt me ni... weet er iemand hoe ik via ne gdb file het hooteprofiel kan ophalen?
hoogteprofiel in lichtaart? #-o
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

nightmare wrote:
foerske wrote:ik wil het hoogteprofiel hier op zetten... maar da lukt me ni... weet er iemand hoe ik via ne gdb file het hooteprofiel kan ophalen?
:lol: Daar zoude nog van kunnen verschieten... nie qua absolute hoogte... maar als intervaltraining kan dit tellen zelle!
foerske
Mountainbiker

Re: Red Bull aanwezig 2km voor eind ??

Post by foerske »

wblft wrote:Stomme vraag misschien, maar waarom zetten jullie die dames op het einde van de tocht ?? Tijdens de 48 km kan ik die vleugels onderweg wel gebruiken :bounce:. Achteraf smaakt mij meer een leffeke ...
:lol:
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

12345 wrote:3 maal , door het volk of ????wij gaan de uitdaging aan
3 keer ja... zonder volk... met een beetje verkeer al helemaal! Maar je moet nooit lang te voet zelle
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

foerske wrote:
nightmare wrote:
:lol: Daar zoude nog van kunnen verschieten... nie qua absolute hoogte... maar als intervaltraining kan dit tellen zelle!
Ik had vorig jaar 140 hm :wink: deze tocht kan zeker tellen kwa intensiviteit .

Kijk er weer naar uit ... tot morgen
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Ook aanwezig :wink:
Post Reply