@JFK: Het idee was van begin nov tot eind maart (6mnd) extra indoor training te doen enig idee of dit mogelijk is en aan welke prijs?
Alvast bedankt voor de reactie
Eric B
spinning...??
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Beter laat dan nooit... Eric 
Het voordeligste en bovendien ook de enige mogelijkheid is een maandabonnement (dat minimum 4 maanden moet duren) van 58€ per maand.
Dit is all-in. M.a.w. fitness met begeleiding en groepslessen (zoals spinning).
Let wel: bij je eerste inschrijving in een Sportopolis is er verplicht lidgeld te bepalen, d.i. 100€. Als je dan binnen 2 jaar zou kiezen om bv. in Etterbeek te gaan sportopolisen dan hoef je die 100€ natuurlijk niet meer te betalen.
Het voordeligste en bovendien ook de enige mogelijkheid is een maandabonnement (dat minimum 4 maanden moet duren) van 58€ per maand.
Dit is all-in. M.a.w. fitness met begeleiding en groepslessen (zoals spinning).
Let wel: bij je eerste inschrijving in een Sportopolis is er verplicht lidgeld te bepalen, d.i. 100€. Als je dan binnen 2 jaar zou kiezen om bv. in Etterbeek te gaan sportopolisen dan hoef je die 100€ natuurlijk niet meer te betalen.
- marzokki NQH
- Mountainbiker
Post by marzokki NQH »
Clark's GymLuckyIron wrote:in Tervuren is er een fitness en spinning, weet de naam niet meer juist. Is aan Sporthal Diependal.
op koude regenachtige en donkere wintermaanden is spinning heel plezant. ik begin er ook weer mee in oktober ofzo.scelter wrote:Das nu es iets da ik niet snap: spinning. Kwam in de week in diepenbeek aan de sportopolis voorbij op mijne mtb, zaten ze daar allemaal buiten in de zon de "spinnen". Pak dan ne gewone velo, dan komt ge tenminste nog es ergens.
- crazy ivan
- Mountainbiker
Post by crazy ivan »
Dat is voor voetballers, en dan gaan ze daarna met ne echte mee rijden ,en dan krijgen ze dik op hun kl*ten
vraag maar aan mijn broertje en zijne maat