Zo 30/01/2011 Kiewit / Hasselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Mooie tt, al had ik in het begin wel wat last van mijn body (bevrrorren waarschijnlijk, en ook een beetje versleten :oops: ) Vond de teut wel tof en ook de laatste km's. Bv was voor ons ok (alles was nog voorradig :lol: en neen niet te veel gegeten: wafel, soep, drank,appelsien en esprits, oh nee dat was lommel gisteren. Had dan ook 3 euro betaald :wink: nee serieus een soepke en een koekske :-D Deze tt staat ieder jaar in onze agenda aangekruist en dus ook weer volgend jaar :bounce:
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Ik heb me ook goed geamuseerd, mooie tocht voor deze periode, afpijling ok, maar de kantine veel te klein en vooral een gebrek aan een noodnummer!! Dit vind ik zeker een minpunt voor een tocht die 80% in onbewoond savanne gebied (teut) wordt gereden. 1 van onze club flauw gevallen van koude vingers en geen enkel referentie om te bellen!!! Dit kan niet en ik kan me voorstellen dat wanneer er iets ernstig gebeurt je met de handen in het haar zit als slachtoffer [-X [-X . Ik stel voor dat de organisatie hiervan werk maakt tegen volgend jaar.
NB Op onze toertocht hebben we een deal bij de plaatselijke supermarkt (delaize) dat de ongeopende koekjes mogen worden teruggebracht :lol: :lol:
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Ik was er ook voor de 40 Km route !

Wil je de omloop bekijken in o.a. Google Earth/Maps ?

Ga dan naar -> www.gpscyclingtour.be

:wink:
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

mooie tocht en goede organisatie, ik ben hier al jaren vaste klant en dat zal ook niet veranderen. alle mooie stukjes van de streek zaten erin. En het parcours lag er razendsnel bij! (23 gem.)

bevoorrading was nog niet de slechtste wat we gehad hebben! heb er al meegemaakt met alleen een bekertje water!

=D> voor de organisatie en tot de volgende tt
Jef1978
Mountainbiker

Post by Jef1978 »

Bulls Eye wrote:Ik heb me ook goed geamuseerd, mooie tocht voor deze periode, afpijling ok, maar de kantine veel te klein en vooral een gebrek aan een noodnummer!! Dit vind ik zeker een minpunt voor een tocht die 80% in onbewoond savanne gebied (teut) wordt gereden. 1 van onze club flauw gevallen van koude vingers en geen enkel referentie om te bellen!!! Dit kan niet en ik kan me voorstellen dat wanneer er iets ernstig gebeurt je met de handen in het haar zit als slachtoffer [-X [-X . Ik stel voor dat de organisatie hiervan werk maakt tegen volgend jaar.
NB Op onze toertocht hebben we een deal bij de plaatselijke supermarkt (delaize) dat de ongeopende koekjes mogen worden teruggebracht :lol: :lol:
Noodnummer is idd geen overbodige luxe op een TT. Misschien kan dit opgelegd worden aan de organisatoren door de overkoepelende organisatie zoals FP, Vlaamse bond,... ??
Verder heb ook ik vandaag een leuke tocht gereden!! =D>
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

ze hebben gelijk gehad. ik heb geen spijt gehad, dat ik geweest ben. ik had bijna 39 km op mijn gps'ke. het was een zéér leuke tocht, maar soms toch opletten geblazen voor die bevroren gleuven. organisatie was in orde, en het lag er echt bij om te vlammen ( ik had een hoog gemiddelde ). het was wel bitterkou, mijn toestelleke gaf in het begin -7,9°C
outl@w
Mountainbiker

Post by outl@w »

Mooie tocht op een parcours dat er snel bij lag, goed geamuseerd.

Toch wil ook ik zeker aanhalen dat de bevoorrading zeer pover was (appelsien + drank). Op jullie website tonen jullie op voorhand de opkomst cijfers van de voorgaande jaren, op zich leuk om weten, maar jammer dat dit niet gebruikt wordt. Ik denk dat je op basis van deze gegevens en de weersvoorspellingen een heel realistische schatting kan maken van de opkomst.
Stevie_Wie
Mountainbiker

Post by Stevie_Wie »

Rond half 9 vertrokken en alles was nog op de bevoorrading aanwezig.
Wel veel troubles gehad met de bike, bevroren body.
Benen stilhouden was geen optie, zelfs niet in de afdalingen want dan marcheerde de prul niet meer, steeds blijven trappen was de boodschap.

In alle geval: een goei training ;-)
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

ben vandaag ook geweest. vond het wat saai maar dat kwam vooral omdat ik alleen heb gereden. De voortekenen waren al slecht: mijn bestelde sets remblokken kwamen niet allebei aan, bij de fietsenstalling heb ik iemand aan gesproken die royaal voor aan het kruipen was(daar had ik gemakkelijk ruzie mee kunnen krijgen maar me ingehouden), Mr c. was ziek(wordt ook een dagje ouder) en in het begin ging het me voor geen meter. Werd zelfs ingehaald door iemand op een gewone fiets.
na de rust ging het me een heel stuk beter. maar dat lag niet aan de overvloed die daar was. Nou had ik gelukkig niks nodig. Er begon zelfs iemand zich te beklagen tegen me over de bevoorrading maar wat kan ik daar aan doen. De man begon maar aan zijn banaan die hij zelf mee had genomen. Ik was ook om ongeveer 10 uur vertrokken.
Was een schril contrast met vorige week: toen zo vettig als wat en nu bevroren.
Biker Ben
Mountainbiker

Post by Biker Ben »

Ik klaag niet vlug, maar die povere bevoorrading kan voor mij ook niet. Als je hier om 12u of later aankomt kan ik begrijpen dat er niets meer is. Maar als je om 11u op de bevoorrading aankomt terwijl er nog volop drukte is, en je kunt dan niet meer krijgen dan een appelsientje! dat kan voor mij niet [-X Wij betalen per slot toch ook 3€.
NB: Ook op onze toertocht hebben we een deal bij de plaatselijke supermarkt (ALDI) om ongeopende verpakking terug te brengen.
Post Reply