Geax banden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

-JP- wrote:super, bedankt voor de info dan ga ik de 2.1 eens proberen. Weet er iemand een winkel in de regio (max 30km) Aarschot waar ze te krijgen zijn? (en wat ik er ongeveer voor ga betalen?)

all4bikes 18,99 euro

http://www.all4bikes.be/ecom/catalog/pr ... id=1326024
wattie
Mountainbiker

Post by wattie »

Ik vind de MK nog altijd beter dan de Geax barro behalve dan in de modder.
En hij is hier en daar nog te vinden op internet maar het wordt inderdaad wel moeilijker :cry: . Ben nu een black panther extreme aan het uittesten als voorband. Voorlopig vind ik hem goed behalve op droge losse ondergrond (grind, losse steentjes).
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Iemand tips om diene geax aka van de velg te krijgen, want die is wonder bij wonder deze nacht gelost (mss een doorn in de band). Met de beste wil van de wereld krijg ik diene slof niet van de velg. Serieus spannerke dus. Tips zijn dus welkom :bounce:
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Daarstraks bij VE gepasseerd: 23 euro voor de gewone Foldable.
Hopelijk heb ik volgende week tijd voor de montage en testrit.
Had nog een Mk gevonden maar 44 euro had ik er niet voor over. Wetende dat ik er 2 jaar geleden 26 euro voor betaald had.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Bedankt voor de voorzet als die Barro moest tegenvallen kan ik misschien die BP ook eens proberen.
wattie wrote:Ik vind de MK nog altijd beter dan de Geax barro behalve dan in de modder.
En hij is hier en daar nog te vinden op internet maar het wordt inderdaad wel moeilijker :cry: . Ben nu een black panther extreme aan het uittesten als voorband. Voorlopig vind ik hem goed behalve op droge losse ondergrond (grind, losse steentjes).
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Daarstraks de banden op de velg gemonteerd. Wat Nozisch erin en onmiddelijk dicht. Wat een verschil met die X-kings zeg. Op het einde van de week gaat het terug K*tweer worden kan ik ze dadelijk eens op natte ondergrond testen.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

De eerste ritten zitten erop in en vergelijking met mijn X-king 2.2 is de zijdelingse grip veel veel beter. De rolweerstand is hoger maar valt nog wel mee.

De 2.1 Barro mountain lijkt me wel heel smal en geeft weinig comfort. Ook zorgt hij voor trillingen in de hanvaten bij langere wegritten. (2 bar vooraan)
Mss kan ik eens 1.8 proberen.

Voor de herfst/winter wil ik een 2.3 leggen achteraan om toch wat meer comfort te hebben. Moet deze in traction of is speed ook nog ok?
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Heb jij al ergens een 2.3 gevonden? (webshop?) :wink:
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

ow great zegt nu niet dat tegen dat ik eindelijk een band gevonden heb die me aanstaat dat hij niet te krijgen is.

Toen ik de 2.1 ging halen bij VE lieten ze uitschijnen dat als de 2.1 me niet beviel dat ze de 2.3 wel konden bestellen.
La-Pierre wrote:Heb jij al ergens een 2.3 gevonden? (webshop?) :wink:
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Post Reply