En ge kunt dan ook zien hoe ik erop rij terwijl men linkerhand me helpt door de leuninge vast te nemenden wakkere bakker gits wrote:Euuuhhh jaja bewijzen in volgend Filmpjede skerpen wrote:kan de bakker ook afdalen op die trappen ?
Gelieve zondag anders te testen en foto's te nemen ?
'k ben curieus !!
Zo 30/01/2011 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
-
Adrenalize
- Mountainbiker
Post by Adrenalize »
Ingelmunster word de allereerste VTT van 2011 alsook van een zééééér prille hobby :) , maar 'k zie et volledig zitten , samen met broer , komen wij zeker af
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Deze keer met het vrouwke en Flaco junior op stap dus kan ik er niet bij zijn.
Voor zij die deze tocht nog nooit gereden hebben zeker een aanrader en voor zij die deze wel al gereden hebben ook! De streek rond de vaart geraakt een mens niet beu!
Voor zij die deze tocht nog nooit gereden hebben zeker een aanrader en voor zij die deze wel al gereden hebben ook! De streek rond de vaart geraakt een mens niet beu!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
voila,grotendeels uitgepijld.En zie het weer is ant veranderen in de positieve kant (temp wel richting negatief maar droog)
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Zit er veel privé in? Anders mss vrijdag al es under toerke doen. Dien nieuwe klim maakt me benieuwdspiermassa wrote:voila,grotendeels uitgepijld.En zie het weer is ant veranderen in de positieve kant (temp wel richting negatief maar droog)