Zo 09/01/2011 Putte (NL) :: 18de Adrie van der Poel Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Hier komen ook foto's van de 18de Adrie van der Poel Classic: http://sites.google.com/site/mtbavdpoel ... senverslag
-
Kurtje73
- Mountainbiker
Dubbel gevoel:
Enerzijds prachtig parcours. Ik was aangenaam verrast door de berijdbaarheid van de ondergrond. Ik ben duidelijk geen kenner van de streek want had me aan meer modder verwacht. Vooral de eerste 10 km vond ik fenomenaal.
Anderzijds vertrokken op spitsuur (9u15) en veel moeten filerijden. Ook vaak te maken gehad met competitieve haantjes op speed, die u bijna, of zoals in het geval van mijn bikepartner, helemaal onderuit reden.
Spijtig gebeurde dit dan nog eens op zeldzaam stukje asfalt, waar die nozem een gaatje rechts had gezien dat er niet was.
Volgend jaar zeker terug, maar wat later (of vroeger) vertrekken
Enerzijds prachtig parcours. Ik was aangenaam verrast door de berijdbaarheid van de ondergrond. Ik ben duidelijk geen kenner van de streek want had me aan meer modder verwacht. Vooral de eerste 10 km vond ik fenomenaal.
Anderzijds vertrokken op spitsuur (9u15) en veel moeten filerijden. Ook vaak te maken gehad met competitieve haantjes op speed, die u bijna, of zoals in het geval van mijn bikepartner, helemaal onderuit reden.
Spijtig gebeurde dit dan nog eens op zeldzaam stukje asfalt, waar die nozem een gaatje rechts had gezien dat er niet was.
Volgend jaar zeker terug, maar wat later (of vroeger) vertrekken
- Heikneuterke
- Mountainbiker
Post by Heikneuterke »
- Heikneuterke
- Mountainbiker
- captainhook
- Mountainbiker