Zo 12/12/2010 Averbode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

mtb looise wrote:klopt dat dat er maar 18 foto's zijn? of komen er nog?
op deze pagina zullen het er 18 blijven denk ik maar misschien komen er op andere site's nog wel en anders neem je best contact op met de fotograaf dit kan via zijn site: http://www.fotobuik.be/
De Brabander
Mountainbiker

Averbode

Post by De Brabander »

We zijn gisteren gaan rijden in Averbode aan de vijvers. Een mooi parcours, tamelijk zwaar. Echter de service was zoals vorig jaar niet te doen. Ze lokken u met een belachelijk cadeau, vragen een euro meer dan op een ander en dan krijg je drinken aan hotelprijzen uit een plastieken beker. Dit is zeker geen reclame. [-X [-X
dempsy
Mountainbiker

Post by dempsy »

ja sry voort mis verstand vlaams brabant me al nog geen halve km rijdt zitj in de limburg dusja.
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

dempsy wrote:ja sry voort mis verstand vlaams brabant me al nog geen halve km rijdt zitj in de limburg dusja.
Klopt idd, ik dacht dat de grens nog wa verder lag. De lerares aandrijkskunde moest het horen :-) Antwerpen is ook dichtbij btw. Enfin, weer iets geleerd :roll:
Calleke
Mountainbiker

Post by Calleke »

Ook ik vond de organisatie zeker OK, goede bevoorrading, goede bepijling, goede afspuitstand, ... Het parcour is hier en daar voor verbetering vatbaar, maar ik heb me toch goed geamuseerd.
Post Reply