Zo 12/12/2010 Zedelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Sophie17 wrote:idd mooie tocht had zo het gevoel terug in Mol te zitten bos on bos uit :-D
1MIN puntje vond ik toch de bevoorrading(TIP!!!!) mss ne banaan of een stuk appelsien en 't is af en zovéél moeite is da nie gasten.
Ik ben maar rond 10 uur kunnen vertrekken en toen ik aan de bevoorading kwam was er enkel maar water, soep en een suikerwafel :cry:. Anders wel leuke tocht, de eerste 10 km vond ik dat er nogal veel baan in zat, maar daarna een zeer mooie bosrijke tocht =D> .
Ook overal seingevers en op een tweetal plaatsen zelfs politie :-D
Ook een goede afspuitinstalatie met veel slangen en voldoende druk =D> .
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

was idd zeer mooie tocht was maar wat blij met doortocht door baron bussche zijn bos hopelijk geeft hij nu weer toestemming aan andere organisaties ook en rijden deze niet meer zomaar door prive domein .is zonde om zoiets in streek te moeten missen .had bij bevoorradingook enkel nog suikerwafel en mocht wel iets meer zijn daar en tegen was afspuitstand perfect geen minuut wachten . zo conditie beetje aangescherpt voor 2 JANUARI in SNELLEGEM hopelijk even mooie tocht maar daar twijfel ik niet aan tot volgend jaar
bikerjef
Mountainbiker

Post by bikerjef »

Met of zonder bananen superorganisatie
Cobblestone
Mountainbiker

Post by Cobblestone »

bikerjef wrote:Met of zonder bananen superorganisatie
+1
en super parcours
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Helemaal alleen gestart voor de grote toer. De tetters moeten net voor me gehangen hebben, maar met mijn ribprobleem heb ik die dus niet kunnen bijhalen. :oops: (Gigi: k'was wel weer reklame aan het maken voor de spinning sponsor). Net voor de controle moeten afhaken wegens een dringend telefoontje, kan de controle dus niet beoordelen. Het stuk dat ik wel gereden heb vond ik prima. =D> =D> =D> =D> Goed gepijld en mooi aan elkaar geknoopt. Zeker het nieuwe (lange) bosstuk was super! Ik denk wel dat ik het ooit eens gereden heb, enkele jaren terug in de tocht van Snellegem???? Doet niets van de inspanning af: heel leuk stuk. =D> Volgend jaar ben ik er graag weer bij!
nini
Mountainbiker

Post by nini »

zondagmorgen rond 10u30 gestart voor de 30km.
een ideaal ritje na een veel te lastige zaterdagavond :)
dan ook veel gestopt om de nadorst weg te spoelen.

vele goed berijdbare off-road stukken, bevoorrading was sober, maar het kunnen niet altijd buffetten zijn. Zolang er een bevoorrading is, zijn we al content.

De boterham en Tongerlo(met kaasje) op het einde van de rit hebben goed gesmaakt.

Dank je wel DVV organisatie !
champ 08 09
Mountainbiker

Post by champ 08 09 »

Soms iemand gehoord hoeveel deelnemers geweest zouden zijn. Ik denk tocht redelijk veel zo te zien. Was ook een supertocht he. MC Bride MTB Team
Beavis
Mountainbiker

Post by Beavis »

champ 08 09 wrote:Soms iemand gehoord hoeveel deelnemers geweest zouden zijn. Ik denk tocht redelijk veel zo te zien. Was ook een supertocht he. MC Bride MTB Team
Naar ik gehoord heb meer dan 900 inschrijvingen!

Ik vond het een heel leuk tochtje jammergenoeg heb ik net voor de bevoorrading moeten afhaken wegens technische problemen...
Dus over de pechdienst kan ik ook enkel maar vol lof spreken :)
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Traxer wrote:De tetters moeten net voor me gehangen hebben, maar met mijn ribprobleem heb ik die dus niet kunnen bijhalen. :oops: (Gigi: k'was wel weer reklame aan het maken voor de spinning sponsor).
Dacht al dat ik een vreselijk gezucht en gekreun hoorde in de achtergrond..... :roll: =; :roll:

Ik durf mijn sponsorshirtje enkel aandoen in het halfduister van de spinningzaal. Heb namelijk een dames-modelleke gekregen en da ziet er nie uit bij daglicht... Allee, bij mij toch niet #-o

Ben bang dat ze me dan zouden vergelijken met de sponsor... :roll: :wink:
BR
Mountainbiker

Post by BR »

De persoon die volgende MTB-schoenen heeft achtergelaten op de VTT te Zedelgem kan contact opnemen met het nr 0486/894677 :
merk : CRANE
kleur : voornamelijk zwart met rood en wit
SPD-plaatjes

De DVV-Trappers danken alle deelnemers ( en ook de zwartrijders) van de 13de Bosveldtoertocht en zullen volgend jaar er alles aan doen om iedere deelnemer nog beter te verwennen. Tot volgend jaar op zondag 11 december.

grt

WTC DVV-Trappers Zedelgem
Post Reply