of spetterenbushrider wrote:hallo , we kijken er reeds naar uit . Tot zondagFujibiker wrote:zal ook aanwezig zijn, zal nodig zijn want de lieve sint heeft ook dit jaar wat teveel chocolade gebracht zodat dit weer moet afgewerkt worden. Zal voor de eerste keer meerijden met de grysperres als nieuw lid, zie tzitten zulle, allé grysperreke's tot zondag hé
Er zal dus een mooie delegatie grysperre's aanwezig zijn![]()
T'zal er stuiven
Zo 12/12/2010 Zarren / Kortemark
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
we zullen eens kijken wa voor vlees we in de kuip hebben met onze Fujibiker
Ga ne keer me kietn smoetn tegen dat het nodig moest zijn
oja effe wa reclame voor de club ons promo filmpje ENJOY
SORRY

Ga ne keer me kietn smoetn tegen dat het nodig moest zijn
SORRY
Normaal zouden die 2 plaatsen ontdooid moeten zijn, maar we zullen ze er alles aan doen om er daar een goeie doortocht van te maken, er zal aan gewerkt worden tegen Zondag !santaromita wrote:vanmorgen al enkele stukken kunnen proberen , waren 2 plekken gevaarlijk maar met de dooi komt dat zeker in orde . er zit een zeer mooi stuk in staden , echt tof . we komen zondag zeker af en met dat de tt op 50m van mijn deur passeert zullen jullie zeker ook ERIKA tegen komen . tot zondag voor een zeer mooie tt !
Ik kan u ook nog melden dat er op de bevoorradingen wc aanwezig zijn, we hebben aan de dames gedacht.
- santaromita
- Mountainbiker
Post by santaromita »
met de dooi komen die 2 stukken zeker in orde , het mag daar zelfs een beetje spetteren , daar zijn de Erika's nie vies van . tot zondag

- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Nie trunten hé, Klimmerke an joen oede't klimmerke wrote:we gaan da probeern é...jägermeister wrote:We zouden om 8.30u inschrijven't klimmerke wrote:Zal proberen aan de start te komen met de tallozeErika's Baaikers ondanks het al examens zijn
![]()
...
![]()
moa of da de fysiek da ga aankunnen??