Zolang het licht maar niet uitgaat.biketastic wrote:Zie ji von bruhhe, zet joen vanachtere, moet jie van veure in de rieje nie hoan stoan! (vrije interpretatie).berendrieske wrote:Morgen zal ik mij als eregast aanmelden vanuit het verre Brugge waar er momenteel een mooi laagje sneeuw ligt.biketastic wrote:zenuwen voor morgen... Wat zal ik aantrekken... wat zal ik eten... hoe laat zal ik vertrekken... hoe zal ik presteren...
Graag een antwoord op all of the above
Vertrek: 7hr met de wagen aankomst +/- 9hr
Kledij: Waterdichte kledij
Verwachte prestaties: wat een vraag, eerste maal dat ik deze streek aandoe. Het zal wel een topprestatie zijn zeker![]()
Ik heb alvast m'n zakwoordenboek Nederlands Duits Algemeen Nederlands mee voor het geval het mocht mislopen.
Te herkennen aan de Thompson blade bike.
@ Johan de alverman: 30 graden vershil tussen Jordanië en de Limburg kruipt in de kleren
Ik probeer tegen 9u ook daar te zijn. Moet wel van veel dichter komen (1,9km) maar ik weet toch niet of het lukt.
Ik breng een vuile (smerige) scott genius30 mee. Dus als ik faal licht het aan mezelf.
Hopelijk hebt ge wat ardennen training want met die platte brugse wegen weet ge nie wat u te wachten staatn.
Za 27/11/2010 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
' T is Limburgse logica man
, je moet hier komen wonen om dit te kunnen snappen
Santé....Grimbergen biker (heb liever een Leffe maar ja, 't is goesting).
Mss tot morgen ergens onderweg (zal op de Giant rijders letten).[/quote]
Grimbergen en Leffe zijn biertjes gemaakt naar de smaak van de gemiddelde Belg. Geef mij maar een Ter Dolen en liever nog een Achel of een Sezoens. Ik rij morgen op m'n Cube, maar zal de Maaslandse Vos zeer waarschijnlijk niet kunnen volgen. As ich oech meurregen toch teigen kaum krèg dzje nen dikke poejn !
Santé....Grimbergen biker (heb liever een Leffe maar ja, 't is goesting).
Mss tot morgen ergens onderweg (zal op de Giant rijders letten).[/quote]
Grimbergen en Leffe zijn biertjes gemaakt naar de smaak van de gemiddelde Belg. Geef mij maar een Ter Dolen en liever nog een Achel of een Sezoens. Ik rij morgen op m'n Cube, maar zal de Maaslandse Vos zeer waarschijnlijk niet kunnen volgen. As ich oech meurregen toch teigen kaum krèg dzje nen dikke poejn !
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Het ziet er niet prachtig uit, het IS gewoon prachtig bikeweer, we gaan ons dik amuseren in MaasmechelenBASSMAN wrote:Het weer ziet er prachtig uit,droog-lichte vrieskou en de zon wil gaan schijnen achter een paar wolken.
MTB Maasmechelen
Om 9h gestart voor de 44Km.
Knappe MTBike streek enkel vraag ik me af waar je kon kiezen voor een terril op te rijden???En ik was niet de enige die zich afvroeg waar de terrils waren.Of hebben ze dit nadien afgepijld?
Voor de rest een goede bevoorrading en nogmaals chapeau voor het parcour!
Knappe MTBike streek enkel vraag ik me af waar je kon kiezen voor een terril op te rijden???En ik was niet de enige die zich afvroeg waar de terrils waren.Of hebben ze dit nadien afgepijld?
Voor de rest een goede bevoorrading en nogmaals chapeau voor het parcour!
Voor de 1e toertocht misschien een beetje te hoog gegrepen gehad
Bedoeling was de 24km te doen uiteindelijk de 34km gedaan
Hoe dan ook kom al jaren in deze bossen en precies nog niet alle hoekjes gezien. Ferme route gedaan!!
Meende gehoord te hebben dat die terrils niet doorgingen door iets te gevaarlijk te zijn? Door de vries enz dan...Kan mis zijn..
Heeft gesmaakt en zullen zeker blijven doordoen
Bedoeling was de 24km te doen uiteindelijk de 34km gedaan
Hoe dan ook kom al jaren in deze bossen en precies nog niet alle hoekjes gezien. Ferme route gedaan!!
Meende gehoord te hebben dat die terrils niet doorgingen door iets te gevaarlijk te zijn? Door de vries enz dan...Kan mis zijn..
Heeft gesmaakt en zullen zeker blijven doordoen