Idd overal modder,ma wil zeggen da het onder water zal staan daar nu of ben ik mis.
Ge hebt weer reuze werk verricht precies op gebied van geschenken en sponsering.
Post by laagvlieger »
Post by Scheldetrapper »
Doemme toch,gij hebt blijkbaar overal informanten zittendirty wrote:Ze roepen droog weer af scheldetrapper ,doemme toch en nu dat ge juist modderbanden gaan halen bent bij van eyck
Post by Scheldetrapper »
Laagvlieger,nog niet paniekeren hé,wij zijn zondag 14/11,en de tocht gaat pas door op zaterdag 20/11laagvlieger wrote:Volgens mij klopt tijd van posten niet, heb da een uur geleden gepost, toen stond er nog niets op ons forum zenne.
Idd overal modder,ma wil zeggen da het onder water zal staan daar nu of ben ik mis.
Ge hebt weer reuze werk verricht precies op gebied van geschenken en sponsering.![]()
![]()
Nieuwe modderbanden? Zijn die oorverdovende Muddy Mary's al versleten?Scheldetrapper wrote:Doemme toch,gij hebt blijkbaar overal informanten zittendirty wrote:Ze roepen droog weer af scheldetrapper ,doemme toch en nu dat ge juist modderbanden gaan halen bent bij van eyck![]()
De Muddevils zie je overal,ook waar je ze niet verwacht
Post by Scheldetrapper »
Man,dat was echt niet te doensvekken wrote:Nieuwe modderbanden? Zijn die oorverdovende Muddy Mary's al versleten?Scheldetrapper wrote:Doemme toch,gij hebt blijkbaar overal informanten zittendirty wrote:Ze roepen droog weer af scheldetrapper ,doemme toch en nu dat ge juist modderbanden gaan halen bent bij van eyck![]()
De Muddevils zie je overal,ook waar je ze niet verwacht
Post by Scheldetrapper »
Ik hoop dat gij van de dikke bougies hebt genomen,die een hele week brandenred john wrote:hey scheldetrapper , mijn bougies branden en hebben vandaag al gewerkt![]()
ziet er niet slecht uit voor de rest van de week
Post by Scheldetrapper »
Post by DasKonzept »