Do 11/11/2010 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
witte2
Mountainbiker

Post by witte2 »

Mannen, we hebben onze naam niet zomaar gekozen hé!!!
Maar voor de moment staan er sterren in de lucht dus met een beetje geluk moet het morgen voormiddag droog blijven, wel redelijk fris tegen de ochtend.
Maar de soep is klaar, juist morgen nog effe opwarmen voor ze naar de controle gaat.
tot morgen.
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

just terug van een klein stukske vast parcour militair domein tot aan de vossenberg, ligt er goed bij. hier en daar en plaske.
ma de weergoden zijn ons nogs goe gezind.
Stevie_Wie
Mountainbiker

Post by Stevie_Wie »

Vanuit Hechtel vertrokken met 5 man en het parcours opgereden ter hoogte van de betonbaan (militair domein richting Koersel Kapelleke). Eerste deel tot aan de inschrijving niemand tegengekomen en ik moet zeggen: het lag er opvallend goed bij...had erger verwacht. Verder een prima bevoorrading en uitpijling en wind in de rug naar huis, wat moet een mens nog meer hebben op een vrije dag.
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Net terug van Stal en de 29km samen met de zoon afgehaspeld.
Het lag er heel goed bij ondanks de regen van de voorbije dagen.
Sorry als we veel volk opgehouden hebben door ons getaffel.
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Ik ga beginnen met =D> =D> =D> voor de organisatie.

omdat ik mijn remblokken nog moest vervangen was ik pas om 8u30 aan de start voor de 100km. denk dat dat het slechtste moment was om te vertrekken, wat een volk. het was dan ook regelmatig filerijden.
na koersel kapelleke kwam ik al wat minder volk tegen tot aan de vossenberg, het was te merken dat alle afstanden daar weer samen kwamen.
op het laatste stukske van de vossenberg sloeg dan het noodlot toe, de rechter pedaal besloot, na hard contact met een boomstronk, zichzelf te ontmantelen waardoor ik mijn rit van vandaag moest in korten.
nu ik het hier zie waaien en regenen vind ik het al een beetje minder erg maar ik toch serieus gevloekt.

aan de afspuitstand was het ook ff aanschuiven maar dat is het logisch gevolg van veel deelnemers.

het was een schoon toerke, ik denk dat ze alles wat de regio te bieden heeft en toegelaten is om te fietsen er uit gehaald hebben, ik had zelf geen betere tocht kunnen uitstippelen.
ik wist niet dat ge op de duinen in koersel zo op en af kon rijden.
de bepijling was perfect en ook de bevoorradingen zeer uitgebreid.

Heeft er iemand de GPS track van de 100km? wil die binnenkort eens rijden.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Ik lag lekker warm in mjn bedje maar toch opgestaan om het fietsje op te kruipen. Daarom laat gestart, pas tegen 9u25. Maar eigenlijk is dit wel een goede oplossing want de modder is helemaal weggeduwt van de tracks en rij je op een droog spoor. Ik ben gestart voor de 29 km, omdat de 49km iets te laat ging worden. Toch 2X de 49 gevolgd en geëindigt met 38 km op de teller. Vond het parkours van deze streek TOP =D> . Heb mij goed kunnen laten gaan. Ben op het laatste crossparcourke overal bovengeraakt met de bike, en da geeft toch een goed gevoel. Kortom, heb zondag in Aarschot 45 km prachtige single tracks gehad en nu dit. Ben blij dat er zo'n goede organisaties op de MTB kalenders staan die ons dit voorschotelen... =D> Nu zondag naar Tessendero, als t maar niet teveel regent de komende dagen... [-o<
cieske
Mountainbiker

Post by cieske »

ja ja eerst dit =D> =D> =D> =D> =D> voor de organisatie

Ben er van terug hadden eeerst gepland van de 49km te doen maar aan de bevoorrading ging bij sommige het licht al wa uit en hebben we afgedraaid op de 29 mer ja bij het binnenkomen toch nog 45 op de teller dus veel korter was het nie. Voor de rest een mooie tocht in de streek en alles benut wat er lag mooi uitgepijld goei bevoorrading en goede afspuitstand.Nen dikke proficiat voor de organisatie da mach zeker gezee wurde.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Deze morgen om 8.00u in Ham vertrokken richting Stal.
We zouden gaan voor 29km en hebben dan onderwegen maar gekozen voor de 49km,onderwegen terug richting Ham waardoor er 65km op het tellerke staan.
De modder viel redeljik goe mee ondanks al de regen die er al gevallen is. :bounce:
En nu net een berichtje ontvangen da ik opa ben geworden. =D> =D>
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Om 9.15h gestart voor de 49km. Had de tocht juist gedaan toen het begon te regenen.

Modder viel toen zeer goed mee, ik had ook veel erger verwacht. Zeer goed berijdbaar. En het parkoer zelf was ook mooi vond ik.
Organisatie was top, bevoorrading was voor mij meer als genoeg, bepijling vond ik perfect, zelfs op technische stukken met fluo geel de uitstekende wortels geverft. Tja, wat moet ge meer hebben ?
roland
Mountainbiker

GPS track en video van de 49Km

Post by roland »

Net terug van een heel mooie 49Km. Nog geen regen en met de wind viel het ook nog mee. Erg leuke technische stukken erin =D>

De GPS track van de 49Km heb ik zojuist op mijn site gezet:
http://www.mobisatnav.com

De video's komen daar ook op en zoals altijd ook op Youtube:
http://www.youtube.com/rbaartscheer
Post Reply