Vr 29/10/2010 Houthulst

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

jägermeister wrote:
deurbieter wrote:
jägermeister wrote: Via de traptjes noa beneden, noa de kelder. t zal dao wel wa goe liggen zekers? :-D
nint tzien de traptjes omhoge , want Franky ze wijn ligt boovnn ...
Tju toch é, were gin chance, had nochtans gedacht aan een goei St- Emilion Grand Cru Classé 2003 [-o< [-o< :lol:
Da zoe geestig zin, mo kben nie thus begot... kzitte voe twerk in Brussel en kgoa nie up tied were zin... Mss dat de late starters meer sjanse goan ebn :drunk:
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

mooie rit met stevige kuitenbijters

dik in orde voor de organisatoren

voor herhaling vatbaar

jammer dat de pijltjes niet reflexteren
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Idd met momenten een zwaar ritje, en ze benaderen volgens mij die 70% onverhard redelijk goed =D>

Of het een goed of slecht avondritje was kan ik niet beoordelen gezien dit mijn eerste avondritje was, heb er in ieder geval ferm van genoten en 't is zeker voor herhaling vatbaar 8)

Ook leuk om op gevaarlijke oversteekplaatsen mannen van de organisatie te zien want voelde mij met momenten wel heeeeeeel eenzaam zo op mijn eentje :wink:

Voor mij een heel schoon tochtje =D>
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vanavond mooie avondrit in mijnen achtertuin gereden samen met 'n dikn. Onderweg onze Rik C. tegen gekomen. Op de tweede bevoorraading een klappeke gedaan met Woody7. Volgens mij zeker niet slecht voor de eerste keer een toertocht te organiseren =D> =D> . Ondertussen t véloke terug opgelapt en gekuist om morgen terug te vertrekken met onze elites van de club #-o #-o . t Zal puggen worden :bounce:

Proficiat organisatie en KWS Houthulst
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

vandaag met de Erika's troepen verzameld en vertrokken voor de 45 km !
mooie tocht veel offroad maar 70% is wat veel gezegd ,maar kom klagen doe ik zeker niet !
de offroad die er was was dan ook in orde .
Klein minpuntje de splitsingen misschien iets eer aanduiden en dan nogmaals op de splitsing aanduiden .
Vandaag de duimen moeten leggen voor een sterke wimpie en xavier + koenego :oops: :oops: , zal het maar op een hongerklopke steken !!!!!!!!!
Toch een sterke jägermeister gezien vandaag die lang meegedaan heeft =D> =D> .
bedankt aan alle Erika's Baaikers om vroeg en gezamelijk te starten =D> =D> =D>
See you next year zou ik zeggen en hopelijk met een beetje meer volk want dat verdiende deze eerste inrichting wel .
En nu vlug naar het werk :cry: :cry:
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

mooie rit kunnen rijden deze morgen, van in 't begin een babbeltje geslagen met 'n vrouwelijke biker en zo de eerste helft van de rit gezellig op 't gemakske gefietst. Tweede helft dan tandje bijgestoken. Erika baaiker's dus zoals gewoonlijk maar juist gezien aan de toog.

Qua rit : organisatie verdient toch wel een pluim voor hun eerste rit. Ik denk niet dat we vandaag op andere plaatsen beter zouden gediend zijn.
Hopelijk wordt deze rit volgend jaar terug georganiseerd en worden hier en daar de kleine foutjes (indien ze er al waren)
QM
Mountainbiker

Post by QM »

fast2 wrote:Klein minpuntje de splitsingen misschien iets eer aanduiden en dan nogmaals op de splitsing aanduiden .
:

Heb daar ook een toerke retour gedaan en dat blad of bord ne keer goed bekeken want was dus eerste moment de verkeerde kant op.. 8-[
T@D@P-cycler
Mountainbiker

Post by T@D@P-cycler »

Deze morgen ook de heuvel afgedaald (Klerken) om bij de buren in Houthulst te gaan mtb-en.. na 3 weken rust de 35 km Tour gereden, nergens moeten afstappen, leuke strookjes tegengekomen, weinig volk tegengekomen (was om 9 uur vertrokken), goeie afspuitplaats, eigenlijk niet veel op aan te merken, mischien de bepijling die iets beter mocht in het begin, was voor velen verwarrend met die wandelpijlen.

Tot volgend jaar hopelijk !
tubeless
Mountainbiker

Post by tubeless »

Gisteren het avondtochtje gereden en moet zeggen dat het echt de moeite was. Zeer mooie tocht met mooie en lange stukken off road. Eén keer een probleempje gehad om een pijltje teurg te vinden maar anders zeker in orde. Count me in for next year!
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Gisteren ook de nachtrit gedaan samen met mijn zoon. We zijn gestart toen het nog klaar was 18u45 dan waren de pijlen nog goed zichtbaar, eenmaal de duisternis viel werd dit anders, gelukkig had ik voldoende licht bij en is alles vlot verlopen. Parcours was zeer afwisselend met goede verhouding road en onverhard. Tijdens de rit enkele dappere personen van de organisatie gezien die hun best deden om de pijlen toch met behulp van een fluo stick toch nog wat zichtbaar te maken. =D> Misschien een tip voor volgend jaar op de pijlen de top met reflecterend kleefband voorzien, zo wordt de richting toch al iets duidelijker. Ook zoals eerder aangegeven de splitsing duidelijker aangeven. Verder alles zeer goed, de pannekoeken waren lekker.
Doe zo verder en volgend jaar wordt het nog beter.

Greetz
2f2f

@ jägenmeister, jullie zijn mij waarschijnlijk voorbij gestoken, juist na de passage aan mil. domein.

13/11/10 14° Monseré VTT Roeselare
Post Reply