Zo 07/11/2010 Pulle / Zandhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Het is zover, vandaag Vtt in pulle, parcours ligt er goed bij en wij zijn er ook klaar voor om jullie te ontvangen.
Hopelijk tot over een paar uur.

Grtz, ivan
red john
Mountainbiker

Post by red john »

Scotty2 wrote:
den toerist wrote:Het is wel een vrij droog parcours maar afspuiten zullen we toch moeten doen denk ik.
Ik ben er in elk geval klaar voor, botten, hoge drukreinigers, regenpak en wat klein gereedschap ligt al in de auto om morgenvroeg op tijd te kunnen opstellen.

Grtz, ivan
Toerist,The Muddevils zijn op komst,steekt uwe reininger maar al in gang.... :bounce: :bounce:
Yep , here we come
red john
Mountainbiker

Post by red john »

Scotty2 wrote:
den toerist wrote:Het is wel een vrij droog parcours maar afspuiten zullen we toch moeten doen denk ik.
Ik ben er in elk geval klaar voor, botten, hoge drukreinigers, regenpak en wat klein gereedschap ligt al in de auto om morgenvroeg op tijd te kunnen opstellen.

Grtz, ivan
Toerist,The Muddevils zijn op komst,steekt uwe reininger maar al in gang.... :bounce: :bounce:
Yep , here we come :evil: :evil:
Sjoemmi
Mountainbiker

Post by Sjoemmi »

Was weeral de moeite, mooie afwisseling van bos, veld, asfalt,... Niet te veel slijk. Misschien volgend jaar wachtrij aan bevoorrading en fietsparking trachten te beperken?
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

Waarom altijd meer kilometers dan aangegeven, niet dat 3 km zoveel verschil maakt maar toch. Ook de bevoorading vond ik maar pover, droog koekske, stukske banaan, sportdrank en soep. Voor de rest mooie rit, goed afgepijld.
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

Dit is één van onze vaste klassiekers en ze hebben weer eens bewezen hoe het moet.

Tot binnen 14 dagen bij de KWB in Zoersel 8)
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Bedankt aan de vele deelnemers die op onze vtt aanwezig waren.
We proberen altijd de wachtrijen te beperken maar als er 1500 man vertrekt binnen de 3 uur kan je dit niet voorkomen denk ik.

grtz, ivan
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Prachtige tt die we elk jaar meedoen. Beetje overslapen, dus met fiets naar daar ging niet meer, dan maar met tuut. Halverwege leegloper achteraan en terug afgezakt vanuit Vorselaar naar Pulle, 2e helft dus gemist, maar toch genoten van de bossen van de Pidpa.

Voor crossfiets gekozen vandaag en was goede keuze.

Cya next year. :wink:
paflov
Mountainbiker

Post by paflov »

mooi ttke dicht bij huis!

goei afpijling, vriendelijke mensen, afwisseld en leuk parcours en ni teveel modder

wa moet da meer zijn =D>

waar zullen de foto's te vinden zijn?

Grtz
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

nen biker wrote:Ook de bevoorading vond ik maar pover, droog koekske, stukske banaan, sportdrank en soep. Voor de
Wat had meneer dan misschien nog graag gegeten?????!!? #-o

Ik heb geen opmerkingen bij de tocht, ik zou zelf niet beter gekunnen hebben!
Post Reply