Zo 03/10/2010 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

bve82 wrote:Wat een tocht :-D ik heb me echt rotgeamuseerd.
Ik ook.
Redelijk afgezien maar super genoten.
Ik zal toch eens wat meer in die steek moeten gaan rijden.

Goede organisatie en bepijling.
Het was allemaal in orde.

Parkeren....tja...het was effe zoeken achter een plaatsje maar het viel nog best mee.
hanske636 wrote:
touchdownbiker wrote:een zeer fijn en pittig parcour met het nodige wolfsdonks/langdorps fungehalte.
Dan zal ik daar eens van komen proeven. :wink:
Het heeft gesmaakt. :-D

Tot de volgende. :wink:
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Zeer leuke toertocht - "slechts" 25km gereden (volgens mijn collega zijn teller 29... kan dit?), maar pompaf toegekomen - ja, voor iemand die nog maar een jaartje met de MTB rijdt is dit een zwaar parcours #-o - maar wel met een hoog fungehalte! :P Echt geweldig geamuseerd!

Rond 9.30 vertrokken, niet echt last gehad van de "files" maar ik ben dan ook niet bij de snelste - ik probeer altijd de snellere door te laten, maar dat gaat niet altijd onmiddellijk, ik snap wel dat iedereen graag zijn eigen tempo rijdt, traag of snel.

Verder alles OK: zeer goede bepijling, vlotte inschrijving, en wat de parking betreft: die was er zeker, je hoefde niet langs de kant van de weg te staan, maar die parking stond niet zo goed aangeduid - volgens mij zag je de pijlen naar de parking maar als je uit een specifieke richting kwam.
Last edited by bdc on Sun 03 Oct 2010 22:38, edited 1 time in total.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Al dat gekanker over zoeken naar een geschikte parkeerplaats! Ik heb daar mijn eigen oplossing voor gevonden. Ik stop ongeveer zo'n 10 km voor de inschrijving, gemakkelijk te traceren via mappy of iets dergelijks. Vandaag geparkeerd aan de sporthal in Betekom, plaats zat, fiets afgehaakt en in gezapig thempo naar FC. Kapeleke gebold. De laatste kilometers mijn wagonnetje aangehaakt aan een groepj van 4 en tegen 35 per uur het terrein op gedraaid. Pluspunt:een goeie opwarming en dito cooling down (mocht die après niet zo lang uitlopen).
Tenslotte: mercie aan de jongens en meiskes van WOEW voor de mooie tocht. De banaan aan de bv was voldoende, meer moest dat niet zijn.
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Organisatie vond ik niet super, triestige bevoorrading en spijtig dat de supervette singletracks in het begin lagen waardoor het precies den e40 op maandagochtend was :cry:
Het zou beter zijn als deze singletracks op het einde liggen als het deelnemersveld wat uitgerekter is.

Modder viel heel goed mee. Hier en daar een modderstrookske maar twas nergens echt baggeren.

Al bij al, goed geamuseerd ondanks de aandachtspuntjes :bounce:
matizze
Mountainbiker

tarzan 2

Post by matizze »

tarzan2 wrote:Organisatie vond ik niet super, triestige bevoorrading en spijtig dat de supervette singletracks in het begin lagen waardoor het precies den e40 op maandagochtend was :cry:
Het zou beter zijn als deze singletracks op het einde liggen als het deelnemersveld wat uitgerekter is.

Modder viel heel goed mee. Hier en daar een modderstrookske maar twas nergens echt baggeren.

Al bij al, goed geamuseerd ondanks de aandachtspuntjes :bounce:

ge kent er gwn niks van het was en suppertocht egt =D> maar ja prulemanne hebbe altijd comentaar eh :wink:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Jongens, toch niet zo kibbig op elkaar. Iedereen heeft recht op zijn mening. Niet alles was OK, maar ik heb me geamuseerd. Afgezien tijdens en heel wat afgelachen erna. Dit was een mooie zondag.
mafrix
Mountainbiker

Post by mafrix »

Het was een supper tochtje, de 45 km gereden met het zonneke op kop !
Veel singletracks en de ondergrond lag er prima bij.

Btw heeft er iemand deze route op gps ?
JuMa
Mountainbiker

Post by JuMa »

't was een mooie maar zware (net iets te voor mij gisteren) tocht!

Na dat ik al 5km omgereden had om met de fiets aan't vertrek te geraken, ('k wist het vertrek ni juist zijn, dus had ik met de fiets maar de pijlen voor de auto's gevolgd, maar zo heb ik wel 5km omweg gedaan (11km ipv 6 vanuit Aarschot).

Aangezien ik pas rond 9u45 vertrokken ben, heb ik niet al te veel last gehad van teveel volk.

Mijn benen hadden 't werken op mijne zolder van zaterdag blijkbaar niet goed verteerd en op km 36 schoten er krampen in m'n benen van mijne kleinen teen tot aan m'n gat! :(
Met als gevolg dat ik zwaar tegen mijn goesting heb moeten opgeven. :oops: Da's iets dat tegen mijn principes is, maar aangezien ik dus nog 4km van't vertrek (langs den asfalt) zat en daarna nog 6km tot thuis moest kunnen rijden, heb ik toch maar afgehaakt. :(

Tot aan km 36 heb ik dus een gps track, maar daarna gaat die via de baan terug naar 't vertrek (totaal = 40km).
mafrix
Mountainbiker

Post by mafrix »

lol @ JuMa,
Ja man, krampen krijgen is niet van de poes,heb het verleden maand ook vlaggen gehad, is ne keer stretchen kan wonderen doen.
Ik zal je een pb sturen met een email adres, daar kan je dan op replyen
met uw gps track.

Alvast bedankt !

:-D
jol
Mountainbiker

Post by jol »

Hoeveel volk hadden jullie?? Wij waren komen flyeren voor ons tocht op 10 oktober in Lummen en wij zijn wel een tijd bezig geweest.

Zeer schone tocht (veel singletracks)
Post Reply