Zo 19/09/2010 Sint-Martens-Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Replay
Mountainbiker

Post by Replay »

Pétard wrote:Voor de rest kan ik nog bevestigen dat de man met de gratis drankbonnetjes, op de top van de laatste steile klim op het domein van Levenslust, er weer zal staan... succes!!!
Ofwel waren de bonnetjes al op ofwel had hij zelf een beetje veel dorst want ik heb hem niet gezien daarboven. Of is hij ontvoerd door Kabouter Plop? :lol:
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

meer dan 420x dank!!!

=D>

De Meerbeekse Bikers en vooral de mannen van Levenslust danken jullie!!!

ik heb hier serieus wat foto's die ik moet opladen...
ik hoop ze in de loop van de week op het net geladen te krijgen...
voorlopig een 550 stuks, ik ga de slechtste wissen en de rest zomaar op het net zwieren. Daarna zien we wel :lol:
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Deze ochtend rond 8.45 ter plaatse gestart met 9 forumbikers voor een mooi tochtje van 45 km. Enkele pittige klimmetjes in de eerste helft van het parcours. Duidelijke bepijling, buffet op de bevoorrading. In de 2de helft was het modderiger (trouwens veel minder modder dan de dag voordien). Dan mochten we ook door leuke bosjes crossen. Boven op de laatste steile klim kwam ik niet in aanmerking voor een gratis bonnetje en was blijkbaar niet de enige :drunk: :drunk:
Bedankt aan de mensen van de organisatie en de forumbikers om me deze vm weer een leuke zondagvm te bezorgen =D> =D> =D> .
Ik heb enorm genoten :lol: :lol:
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

fietsertjeAnn wrote: Bedankt aan de mensen van de organisatie en de forumbikers om me deze vm weer een leuke zondagvm te bezorgen
Ann,
Jij ook bedankt voor het gezelschap. Jammer genoeg moest ik er na de rit in spoedtempo vandoor, ik werd om 13:00 in Nederhasselt verwacht en was maar een paar minuutjes te laat. We zullen bij een volgende gelegenheid wat meer tijd uittrekken voor den après.
Net als vorig jaar heb ik genoten van de rit, prima organisatie, goede bepijling, goede bevoorrading, warme douches. Meer moet dat niet zijn.
Tot volgend jaar.
delange
Mountainbiker

Post by delange »

Wij hebben ook de 45 km gereden deze morgen. Heb er helemaal geen spijt van wat dit was en fantastische toer. Dat was nog is lang geleden dat we zoveel door bossen konden crossen – modder of geen modder. ‘t was tof, ne dikke proficiat aan de organisatie!
Tracteur
Mountainbiker

Post by Tracteur »

Knap tochtje, waar zijn de foto's?
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Leuke tocht,

Erg afwisselend en lekker pittig.
Bevorading was zeer uitgebreid en ok;
Bepijling ok.

bepijling om aan het vertrek te raken hebben wij blijkbaar gemist want dat was wel even knoeien om ter plaatse te raken en onderweg blijkbaar nog enkelen tegengekomen die het niet vonden.
Normaal dat de GPS "kathemstraat" zie pag 1, niet terugvond, moest "kothemstraat" zijn blijkt achteraf.

Soit een schrijffoutje daar valt niet over te vitten en daarbij, nu weten we het zijn voor volgend jaar. =D> =D> =D> =D> =D>

PS: Ben bij een koprol (met fiets en a door lekke band op verkeerde moment)) in de eerste afdaling van boréboske; mijn sigma computerken verloren, indien iemand dat zou gevonden????

kortom STRAF IN BERGAF heeft genoten van deze tocht en komt hier zeker terug.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

En we hebben ons weer eens geamuseerd met ons treintje..
En ik was boven en had WEL een drankbonnetje :d

Staf
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

MC Staf wrote:En we hebben ons weer eens geamuseerd met ons treintje..
En ik was boven en had WEL een drankbonnetje :d

Staf
Jamaar op het eerste hellingske waart ge niet boven en ikke wel!! :-D :-D
Maar ik heb verdomme geen bonneke gehad!! :(
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Ja me azo ne vélo kan ik het ook ze.. :d
Post Reply