Za 28/08/2010 Oudenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Oudenburg

Post by Signer »

Reeds geen enkele editie gemist en het was weer een hele mooie tocht gezien de streek.
Bewaakte fietsstaling,eindelijk terug eens een modderige bedoening :wink: :wink: I love it :drunk: :drunk:
Denk 120% alles uit de streek gehaald wat er maar te halen viel,nog de mogelijkheid van een koffie met croissant voor de start,2 bevoorradingen en dit voor maar 3,5€. =D> =D> =D> =D>
Om toch één puntje van kritiek te geven,voor mij mocht er hier en daar nog een pijltje meer hebben gehangen(sommige lintjes door de wind in de bomen gedraaid en niet helemaal goed zichtbaar)
80,48km met afst. heen en terug naar huis erbij.
Avs 22,92
Oudenburg tot volgend jaar
Klikpedaal
Mountainbiker

Post by Klikpedaal »

Vandaag ook de TT in Oudenburg afgewerkt! Werkelijk een super organisatie met een heel mooi én gevarieerd parcours waar ongetwijfeld heel wat werk en tijd is ingekropen. Van de eerste tot laatste kilometer genoten. Goede bepijling, lekkere bevoorrading en vriendelijke mensen aan de gratis fietsstalling!

Volgend jaar zonder twijfel terug aan de start! :lol:
Arend
Mountainbiker

Post by Arend »

Ondanks wat grieperige beentjes toch vandaag naar Oudenburg afgezakt, en kijk; na een paar kilometer geen bibberbeentjes meer maar enkel genieten van deze toffe tocht. Veel variatie, mooie omgeving en inderdaad alles uit de streek geperst wat erin zit. De laatste twee lussen heb ik toch wijselijk links laten liggen want het lampje ging bijna uit.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

prachtig tochtje gereden vandaag met hoogte punt op steve ramon z'n speelpleintje !
vanmiddag gestart en nergens een fotograaf gezien op het parcour :drunk: :drunk: maar das nie erg .
ik heb wel een klein minpuntje en das de strook waar men onder de draad moet doorrijden bij Verhelst , die bocht met zulke klei ist toch nie gezond om daar door te rijden of te lopen, maar anders echt een tocht waar veel werk is ingestoken en die ik volgend jaar zeker terug doe :-D :-D
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

vandaag ook gereden in oudenburg voor de eerste keer,het was een heel leuke tocht met prachtige passage's ,in de klei was het wel zwaar op sommige stroken maar dat hoort erbij ,we hebben er echt van genoten,een goeie organisatie ,goede bepijling,bevoorrading was ok,de moeite om eens van lovendegem af te komen.we komen zeker volgende keer terug,

de 3 amigo's
wtc lovendegem =D> =D>
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Prachtige rit!!Alles tip top inorde!

Bedankt aan de organisatie!!!

c

Ps kheb ook m'n foto papiertje vergeten
in te vullen...zullen ze ergens op een site staan?
Last edited by Corleone on Sat 28 Aug 2010 21:49, edited 1 time in total.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen voor het eerst gestart in Oudenburg en ik moet zeggen dat het me niet heeft gespeten!!! Man, man, ten eerste een prachtige ontvangst in de sporthal met gratis koffie en croissant, een perfecte fietsenstalling met in en uitgang, en dan nog een schitterend tochtje doorheen de streek die mij dus totaal onbekend was!!! =D> =D> =D>
Door de hevige regenval van de laatste week lag het parcours er toch wel redelijk zwaar bij, maar de lusjes waren superleuk, alleen het laatste rond het water niet meer gereden, en met 53 km op de teller moe maar voldaan terug aangekomen te Oudenburg.
De bevoorradingen waren meer dan dik in orde met veel vers fruit en lekkere cake =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Dan een goede afspuitstand en een hééél lekker warm douchke en we konden terug vertrekken richting huis!!!! Een heel dikke proficiat aan de organisatie en zeker tot volgend jaar :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Zoals steeds, het was weer af. =D> =D> =D>
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Naar jaarlijkse gewoonte afgezakt naar Oudenburg voor het klassieke recept van offroad en waar die er niet is, maken we die gewoon. Toch enkele grondige hertekeningen bij vorige edities. Enkele stukken die redelijk nieuw waren. Topper naast de draaibosjes, Hoge Dijken, Roksemput en dergelijke was zeker het crossparcours van Ramon. Daar bijna eventjes uit de bocht gevlogen... Parcours lag er ondanks de regen behoorlijk bij (hoorde dat er enkele stukken uitgehaald waren en de wind deed tegen de middag ook haar werk). Vond de TT globaal zelfs beter dan vorig jaar.

Goede bevoorrading, zeer goede bikewash, goede douches, belachelijk weinig deelnemers (dacht nr 428 gezien te hebben), geen fotograaf meer tegengekomen in de namiddag. Normaal gezien volgend jaar terug.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Prachtige :wink: tijdrit :wink: gereden vandaag in en om Oudenburg!! Als nummer 336 aangekomen in een behoorlijke tijd. Heb me weer supergeamuseerd net zoals de ander 4 of 5 keer eigenlijk. Ik denk niet dat ik deze tocht ooit links zal laten liggen.

Bedankt voor deze leuke tocht!!

(man man, die singletreks op die graanvelden bolden voor geen meter bij mij! Tijd om terug wat aan mijn conditie te doen!!)
Post Reply